Twijfels kleur Maxi cosi Mura? wie helpt

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door flapuit27, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flapuit27

flapuit27 Lid

23 feb 2009
    89
    0
    0
    rayonmanager
    Amstelveen
    Hey allemaal,

het zullen de hormonen wel zijn, normaal ben ik niet zo'n twijfelachtig typje :D

We hebben afgelopen weekend de maxi cosi mura 4 besteld in adriatic blue, nu ben ik sinds vanmorgen aan het twijfelen of ik niet beter de tango red kan bestellen? :(
    We krijgen een jongetje, maar willen de wagen in de toekomst ook gebruiken en wie weet dan wel voor een meisje :D

Welke kleur vinden jullie mooier? Origineler?

liefs Inge

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Je kan toch vast wel aparte bekleding erbij kopen?

3. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Wij hebben de Maxi Cosi Mura 3 besteld in de kleur Grey Slice.
    En de Maxi Cosi hebben we besteld in Adriatic Blue...wij krijgen ook een zoon :p

Ik persoonlijk vind de kleuren van 2009 niet mooi maar de Mura opzich wel een stoere wagen, dus daarom zijn wij voor zwart/grijs gegaan.

4. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    wij hebben hier ook de maxi cosi mura 3 grey slice
    icm met de maxi cosi cabrio fix graphic iron

deze keuze is gemaakt omdat wij niet weten of het een jongen of een meisje is en ook voor eventueel een 2e kleine in de toekomst.

succes met jullie keuze

5. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Wij hebben ook de grey slice. Goed te combineren met alle kleuren. De Tango red is ook mooi (was er nog niet vorig jaar) en leuk voor een jongen EN meisje.

6. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Inge,
    Nou, wij gaan deze ook bestellen hoor, de Mura 4 dan ... en wij krijgen ook een jongen! We hebben 'm een week of 9 gezien en ik heb 'm op de negenmaandenbeurs nog een keer gezien en ben overtuigd. Toen wist ik overigens nog niet wat het zou worden, ik vind het een vrolijke, lichte kleur. Dus als jij 'm niet wil ...... ;)

Groetjes Dyaan

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Wij hebben ook de Grey Slice. Je kan toch nog nieuwe bekleding kopen in de kleur van het geslacht als je dat wenst.

8. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Wij hebben afgelopen weekend onze mura 4 besteld in de kleur fantasy green. Is van buiten donkerblauw en de binnenkant is met een erg schattig printje. Deze kan ook voor zowel een jongen als een meisje.

9. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Wij hebben ook de grey slice gekocht. Vind ik persoonlijk het meest praktisch (gezien kindjes met ijsjes, snoep etc. toch vlekken maken en op zwart zie je minder dan op een lichte kleur) en je kunt met het dekentje of de voetenzak (een leuke bunker of zo) er een jongens of meisjeswagen van maken. Ik heb niet de voetenzak van de Mura erbij genomen. Vond het veel te saai worden.

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik vind die kleur die je hebt besteld heel mooi en vind het voor allebei heel leuk. Je kunt hem ook heel mooi combineren met een rood dekentje. Ik vind dat het voor allebei kan.

Maar als je twijfelt niet te lang wachten met veranderen, anders hebben ze de order misschien al de deur uit gedaan.

11. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    de kleur die je hebt gekozen vind ik de mooiste van mura, als de volgende een meisje wordt leg je er toch gewoon een roze dekentje in.

ps kijk maar in mijn album, mijn wagen is ook unisex gekozen ivm een eventueel 2e kindje

12. flapuit27

flapuit27 Lid

23 feb 2009
    89
    0
    0
    rayonmanager
    Amstelveen
    Ik heb net gebeld naar de babywinkel en de Mura toch geruild voor de Tango red!
    Jeetje echt te erg dat ik ineens zo ga twijfelen over wat ik voor de kleine moet kopen....niet dat hij er ook maar iets van ziet de eerste maanden :)

13. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wij gaan de maxicosi mura 4 bestellen, wij kiezen voor de zwarte.

14. hier ook de mura4 besteld. In het rood/zwart.
    We wilde eerst voor de grey slice kopen maar vonden deze te donker.
    Daarom rood gekozen omdat we hem bij een tweede zwangerschap weer willen gebruiken.

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier ook de maxi cosi mura 4

tango red
    dus rood zwart

de andere kleuren vonden we niet zo mooi en saai....
    en rood kan voor beide

16. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Wij hebben de Maxi-Cosi Mura 3 in Tango Red besteld en vind hem helemaal geweldig. Smaken verschillen natuurlijk :)

17. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik wilde eerst de grey slice, maar toen ik hem in de winkel zag vond ik hem te donker en eigenlijk overwegend zwart. Alleen de binnenkant is grijs. We hebben nu de roasted brown genomen. Ik wilde graag een rustige neutrale kleur.

Deel Deze Pagina