Hey allemaal, het zullen de hormonen wel zijn, normaal ben ik niet zo'n twijfelachtig typje We hebben afgelopen weekend de maxi cosi mura 4 besteld in adriatic blue, nu ben ik sinds vanmorgen aan het twijfelen of ik niet beter de tango red kan bestellen? We krijgen een jongetje, maar willen de wagen in de toekomst ook gebruiken en wie weet dan wel voor een meisje Welke kleur vinden jullie mooier? Origineler? liefs Inge
Wij hebben de Maxi Cosi Mura 3 besteld in de kleur Grey Slice. En de Maxi Cosi hebben we besteld in Adriatic Blue...wij krijgen ook een zoon Ik persoonlijk vind de kleuren van 2009 niet mooi maar de Mura opzich wel een stoere wagen, dus daarom zijn wij voor zwart/grijs gegaan.
wij hebben hier ook de maxi cosi mura 3 grey slice icm met de maxi cosi cabrio fix graphic iron deze keuze is gemaakt omdat wij niet weten of het een jongen of een meisje is en ook voor eventueel een 2e kleine in de toekomst. succes met jullie keuze
Wij hebben ook de grey slice. Goed te combineren met alle kleuren. De Tango red is ook mooi (was er nog niet vorig jaar) en leuk voor een jongen EN meisje.
Hoi Inge, Nou, wij gaan deze ook bestellen hoor, de Mura 4 dan ... en wij krijgen ook een jongen! We hebben 'm een week of 9 gezien en ik heb 'm op de negenmaandenbeurs nog een keer gezien en ben overtuigd. Toen wist ik overigens nog niet wat het zou worden, ik vind het een vrolijke, lichte kleur. Dus als jij 'm niet wil ...... Groetjes Dyaan
Wij hebben ook de Grey Slice. Je kan toch nog nieuwe bekleding kopen in de kleur van het geslacht als je dat wenst.
Wij hebben afgelopen weekend onze mura 4 besteld in de kleur fantasy green. Is van buiten donkerblauw en de binnenkant is met een erg schattig printje. Deze kan ook voor zowel een jongen als een meisje.
Wij hebben ook de grey slice gekocht. Vind ik persoonlijk het meest praktisch (gezien kindjes met ijsjes, snoep etc. toch vlekken maken en op zwart zie je minder dan op een lichte kleur) en je kunt met het dekentje of de voetenzak (een leuke bunker of zo) er een jongens of meisjeswagen van maken. Ik heb niet de voetenzak van de Mura erbij genomen. Vond het veel te saai worden.
Ik vind die kleur die je hebt besteld heel mooi en vind het voor allebei heel leuk. Je kunt hem ook heel mooi combineren met een rood dekentje. Ik vind dat het voor allebei kan. Maar als je twijfelt niet te lang wachten met veranderen, anders hebben ze de order misschien al de deur uit gedaan.
de kleur die je hebt gekozen vind ik de mooiste van mura, als de volgende een meisje wordt leg je er toch gewoon een roze dekentje in. ps kijk maar in mijn album, mijn wagen is ook unisex gekozen ivm een eventueel 2e kindje
Ik heb net gebeld naar de babywinkel en de Mura toch geruild voor de Tango red! Jeetje echt te erg dat ik ineens zo ga twijfelen over wat ik voor de kleine moet kopen....niet dat hij er ook maar iets van ziet de eerste maanden
hier ook de mura4 besteld. In het rood/zwart. We wilde eerst voor de grey slice kopen maar vonden deze te donker. Daarom rood gekozen omdat we hem bij een tweede zwangerschap weer willen gebruiken.
hier ook de maxi cosi mura 4 tango red dus rood zwart de andere kleuren vonden we niet zo mooi en saai.... en rood kan voor beide
Wij hebben de Maxi-Cosi Mura 3 in Tango Red besteld en vind hem helemaal geweldig. Smaken verschillen natuurlijk
Ik wilde eerst de grey slice, maar toen ik hem in de winkel zag vond ik hem te donker en eigenlijk overwegend zwart. Alleen de binnenkant is grijs. We hebben nu de roasted brown genomen. Ik wilde graag een rustige neutrale kleur.