Mijn dochter dochter is 4 maanden en drinkt goed. Nu lees ik dat je met dit mooie weer de kleintjes beter wat extra water kan geven tussendoor. Ze zweet erg snel op haar hoofd (haartjes helemaal nat, vooral tijdens drinken) alleen verslikt ze zich vaak in het water( omdat het te dun is denk ik?) met als gevolg een hoestbui en een huilend kind. Is het perse nodig dat ze extra water drinkt? Ze is levendig, vrolijk en alert. Ze heeft goede plasluiers om de 2 uur.. ik betwijfel het maar hoor graag de mening van andere moeders!
Krijgt ze fv of bv? Met fv kun je volgens mij iets meer water door de voeding doen. Bij bv kun je gewoon vaker aanleggen en is water niet nodig.
Ze krijgt flesvoeding maar drinkt erg gulzig en spuugt veel dus dik de voeding met nutriton. Kan ik dan meer water erbij doen en dan dus ook meet nutriton?
Met fv op die leeftijd is extra water in principe niet nodig, ook al hebben wij vaak het gevoel dat ze extra nodig hebben. Ze drinken dan nog zoveel flesvoeding dat dat echt voldoende is.
Met het warme weer hebben we hem wel elke keer een paar kleine slokjes laten nemen zo verslikte hij zich niet.wij gebruiken ook nutriton.hij vond het wel lekker en hij Kieldrecht iets af
Drinkt je uk de flessen schoon leeg? Dan zou je overdag een paar flessen met iets meer water kunnen maken, Zolang je uk goed plast en evt huilt met traantjes is er niets aan de hand