Zooo wat kan ik me soms ook vreselijk ergeren aan mijn eigen moeder zeg! Heb al de hele dag bonje met haar, om iets wat ik juist erg grappig vond, en zij dus niet leuk vond. Ze zouden vanavond bij ons komen eten, dus had lekkere dingen in huis gehaald, en lekker boerenkool enz enz.. is ze zo boos dat ze niet meer komt Lekker dan! Maar ze blijft liever dan mn schoonloeder hoor
De ene keer is het moeder en de andere keer die schone...welke is het nou? Enne....zeker weten dat het een moeder figuur is...met zo'n kinderachtige afzegging
Mijn moeder kan ook errug irritant zijn. Ze praat heeeel hard door de telefoon, dat ik hem gauw op stand 0 zet als ik zie dat zij belt. Dat is dan wel het irritantste aan haar, dus het valt reuzemee, ze is een echte lieverd. Mijn schoonmoeder doet of ze heel lief is, (is ze soms ook), maar het is gewoon een valserik, of eerder sluw...Ze luistert gewoon niet als je tegen haar praat. Heel irritant en ze is best dominant. :x
wuaha nou ik moet er nu gewoon weer om lachen, het was gewoon zoiets stoms! Mn zoontje heeft de laatste tijd een afkeer tegen mn moeder. In de zin van, geen knuffel bij binnenkomst.. vloeken als ze hem waarschuwt Dat soort dingen. Nu had ik aan mn oom gevraagd hoe dat zo kon komen ( hij is helderziend haha) hij zegt dat mn moeder te veel praatjes heeft ( wuahaha) en dat mn zoontje daar niet van gedient is. Nou stuurde ik dat gesprek dus door naar mn moeder.. en ik moest gewoon lachen toen ze het las ( ze had de cam aan ) en opeens was ze weg.. bleek dat ze helemaal verdrietig was, en nu is ze boos op mij, omdat ik er zo om moest lachen . Nou sorry maar ik vind het nu nog erg lachwekkend.......
Pfffffffffffffffffffff..... Arm mensje, je oom was haar zeker ook al een tijdje zat? Hihi, je hebt haar toch wel gebeld? Troost het mensje even, da's toch zielig?
Neeeeee ik ben hier nu het slachtoffer! Zit nu nog met 2 potten boerenkool en rookworst en spekkaantjes! een rib uit mn lijf hoor! wuahahaha
Ik eet het wel op hoor, ik heb nog niet gekookt. we eten pas laat vandaag en ik heb helemaaal geen zin om te koken.
Ja, de moeder van een vriendin heeft ook van die lange tenen, best lastig, en jij maar blijven lachen, hehehehe
Nou kom maar ophalen dan.. anders belandt het in de vuilnisbak.. of bij me ma voor de deur zetten in 10 tupperware bakjes uwhahaha
Da's een garantie dat je haar de komende week niet meer ziet, hahaha. (misschien een goeie tip voor mijn schoonmoeder? Kan ik jouw oom ook even lenen? hahahahahaha
haha best lachwekkend.. Maar tsja, strax kan je moeder er vast ook wel om lachen. En wat heb ik ineens zin in boerenkool gekregen zeg! MMMMmmmmmmmmm
Laat je van je goede kant zien, trek je tupperware uit de kast en ga met je zooitje lekker DAAR eten! Kom zeg....
Als ze hier niet meer wilt komen eten is dat toch duidelijk een teken dat ze mij voorlopig niet kan zien , dus als ik daar heen ga met mn rugzak vol warme met boerenkool volgeladen tupperware bakjes en voor de deur sta... denk ik dat ze me een vork toewerpt via het raampje
wuahaha.. nouw ik vind het echt niet leuk! Morgen ben ik jarig, en zondag vier ik mn zoontje zn verjaardag..... ben benieuwd of ze komt. Als ze maar geen praatjes heeft want dan gaat mn zoontje vloeken wuahaha. Nee ik vind het echt niet leuk.... maar inwendig blij ik erom lachen.
Nou, ik zou ook not amused zijn als ik op zo'n manier even voorgeschoteld kreeg dat het gedrag van het kind aan mij zou liggen. Volgens mij hoort het gewoon bij de leeftijd, maar leuk om te horen is het niet. Snap wel dat jij erom kan lachen, maar ik vind ook dat je dat niet zo naar haar moet doorsturen. Linda
Ik denk dat je het verkeerd gelezen heb, of ik heb het verkeerd uitgelegd, kan ook.. Mn moeder en ik zaten er allebij mee, dat hij zo tegen haar deet, en vroegen ons af hoe het kwam. Nu had ik met mn oom erover gepraat, en die zei dat mn ma te veel praatjes had. Waar ik dus om moest lachen, omdat dat ook echt zo is. En dat weet ze zelf ook. Dus ik stuurde het naar dr toe... in de hoop dat ze het ook grappig zou vinden dat het daar aan zou liggen. Maar blijkbaar dus niet. En nu heb ik het gedaan. Wist ik veel dat ze het niet leuk zou vinden.. ze is namelijk nooit zo serieus in dat soort dingen Maargoed.... jammer dat ze het zo opvat. Maar dan moet ze mij geen schuldgevoel aan gaan praten, of me gewoon totaal gaan negeren, of me met de boerenkool laten zitten