Hier komt er maandelijks 3400 euro nettobinnen. Niks te klagen dus! Mannetje verdient 1800 netto(werkt standaard 48 uur). Ik verdien met 4 dagen in het MBO als docent 1600 euro (met 5 dagen 2000, bruto 2900) In het onderwijs is het goed geregeld. Ik ga straks een jaar met ouderschapsverlof. Ik ga dan maar 2 dagen werken, dus voor de helft en krijg dan in totaal toch nog 1500! (55% betaald ouderschapsverlof+ouderschapsverlofkorting belastingsdienst)
Sluit me helemaal aan bij Rosa74 (alleen is het bij ons geen sloot van 7500,- maar 3900,- netto. Vind ik ook al een hele hoop...)
Mijn vriend was toendertijd 26,dus al te oud. Mijn ouders hebben het ook niet breed,want ze hebben nog 4 kinderen naast mij,tuurlijk kreeg ik zo nu en dan wat geld van ze, maar als het er niet was, dan had ik pech.Ik durfde er ook niet zo goed om te vragen. En wat betreft dat ik recht heb op veel kortingen dat wist ik dus niet.Werd ons ook nooit verteld door de gemeente, zoals ik al zei, ons contactpersoon had echt een hekel aan ons, en wilde het liefst van ons af. Er werden nooit dingen uitgelegd, en ze deet alsof we alles al wisten, we zijn toch immers ook niet dom als je al een huisje hebt en zwanger/een kindje hebt, dan MOET je toch wel alles al weten.Nu nog heb ik niet alle kortingen die ik krijgen kan,omdat ik gewoon niet weet hoe ik dat moet doen. Ik heb nu pas na 3 jaar huurtoeslag aangevraagd,omdat ons verteld was dat dat al aangevraagd was door de gemeente, wat dus niet bleek! Gelukkig hebben we nu alles goed in orde, mn vriend heeft een goede baan,we hebben een leuke huis,en we kunnen goed rondkomen!
Ik werk 4x9 uur (36 uur) en verdien 1900 netto. Vind ik een fatsoenlijk salaris maar rijk wordt je er niet van.
ik rond de 550,- netto voor 16 uur per week.Raar is het wel als ik bedenk dat sommige collega's 10,- netto per uur krijgen omdat ze praktisch in mijn werkgever zijn reet wonen.Omdat ik dat weiger,krijg ik dus netjes volgens cao Oh ja ik sta achter de bar,en mijn salaris is ex. fooi.
Ik krijg niets, verdien wel veel Als ik een salaris had, zal ik het niet open en bloot op internet zetten
hoi, de mijne is ook geen vetpot, maar het werk is leuk en dat vind ik ook belangrijk. Ik verdien 750 netto per maand en krijg nog 94 euro rijskosten. ik werk als boekhoudkundig medewerkster op een klein accountantkantoor. 24 uur per week. xx Bambi
Hier een WIA uitkering, is zo'n 650,- per maand. Niet heel beroerd maar ben blij dat manlief nog een flink stuk binnen haalt
@Rach84 wij zijn allebei accountmanager, dus in de buitendienst verkoop, dat verdient blijkbaar erg goed (als je goed verkoopt natuurlijk ) we hebben allebei een universitaire studie afgerond en zijn 33 en 38 (dat scheelt ook al denk ik, want de meesten hier zijn een stuk jonger) Niks te klagen dus, maar het is hard werken hoor geen 9 to 5 baan, soms om 15.00 uur klaar soms om 24.00 uur omdat we bv uit eten moeten met klanten.
Hee wat grappig Rach! Die van mij in de Pharma en ik in de Retail, dat betekent als je het vergelijkt dat sales gewoon goed betaald, dus als je daar talent voor hebt heb je eigenlijk geluk!
Werk nu twee jaar na een afgeronde HBO opleiding en verdien 2650 euro bruto voor 38 uur per week. Voor mijn leeftijd mag ik niet echt klagen
ja het betaald zeker goed Rosa! hij is nu senior account manager. hij vind het heel leuk, wel veel stressen. wat voor sales doe jij?
Ik sta voor de klas en krijg 1250 netto per maand met een werktijdfactor van 0,62 ( 2,5 dag ). Ik weet dat ik niet mag klagen maar voor het soort werk vind ik het bitter weinig. Leerkrachten en docenten worden helaas in dit land nogal ondergewaardeerd op dit gebied.
@Rach ja het is erg leuk werk, maar idd veel stress, targets halen moet je leuk vinden, gelukkig vindt jouw man en wij beiden dat ook, anders hou je het niet vol! Ik verkoop porselein, kristal, accessoires en bestek aan dealers (winkels) erg leuk, want welke vrouw vindt dat nou niet leuk spul?