doe zelf niets (meer)... ik krijg 170,- p. mnd (heffingskorting) mannetje verdient meer dan genoeg voor beide, heb er ook ff geen trek meer in om te werken moet ik zeggen, ben druk genoeg zonder dat ik werk...
ja dat is inderdaad wel handig, nou ik krijg die 1685 euro netto voor 38 uur ik werk als manager van een kledingzaak
Ik verdien denk ik wel 10.000 euro per maand, maar ik krijg veeeeeel minder Nu ik niet meer buiten de deur werk verdien ik alleen nog RESPECT! ! ! Groet van Kiki
Ik werk als communicatieadviseur bij Verkeer en Waterstaat. Ik werk dus in Den Haag en reis 3 dagen in de week 4 uur per dag, maar dat heb ik er graag voor over. De rijksoverheid is echt een goede werkgever, vooral als je een HBO- of WO-opleiding hebt afgerond. Het is alleen wel echt zo dat je heel snel aan een salaris went en het is op voor je het weet. Wij wonen heel fijn en rijden beiden een goede auto, maar verder moet ik het echt doen zonder kaviaar en gigolo's . Ik heb ik het verleden wel altijd een paar gehad waar ik 600 euro per maand aan kwijt was... Dan gaat het rap!
Ik ben technisch tekenaarster... voor 38 uur in de week krijg ik 1854,- bruto per 4 weken. (netto 1350,- ongeveer)
Wat is dat als ik vragen mag? Ik ga beginnen in de maand okt maar als gastouder dus geen idee wat het straks allemaal wordt! Die bedragen die ik zie pff wat ben ik jaloers zeg
krijg je als je vanaf je 17e óf tijdens je studie gehandicapt bent geworden. bij mij is dit een depressie (geweest) en ben daarom niet meer in staat volledig te werken! het is een soort WAO uitkering voor jonge mensen. steeds als ik wat ouder word gaat hij iets omhoog. staat nu op de 850 euro dus!
Mee eens kom jij een eentje aan mijn geven en ik eentje aan jou? Moet ook dingen gaan doen maar heb geen zin