hoeveel verdien jij per maand?

Discussie in 'De lounge' gestart door rach84, 28 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Helemaal gelijk! Doe mij er maar zo eentje :)

2. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    ik verdien genoeg! En mijn man meer dan genoeg!

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Mijnimeel; we zoeken nog mensen hoor! ;)

4. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0

5. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    De bijtelling is nu 23% van de nieuwwaarde maar wordt 25% :(

We hebben zelf ook een leaseauto van de zaak.
    En wij betalen per maand 370 euro :(

6. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    @ Beccaatje; Je bevestigd alleen dat het waar is wat ik zeg, dank je daarvoor, maar daar ging het niet om.

Mensen denken dat als je een uitkering hebt, je alleen maar profiteerd van het niet werken,of dat je lui bent en dat is iets wat helemaal niet waar is. Je profiteerd op een gezonde manier, namelijk overleven. Maar tussendoor ben je hard bezig om aan jezelf te werken, om werk te zoeken.Je kunt niet lui op je reed zitten,want dan stop de uitkering en heb je helemaal niks. Dus mensen moeten niet denken dat ze lui zijn als ze een uitkering hebben, want zoals ik dus uit heb gelegd, ben je wel 100% bezig met een opleiding zoeken, en werk zoeken, anders krijg je geen uitkering! Doordat mijn vriend zijn oog verloor op het werk,kwamen wij terechtin een uitkering. Ik ben er dankbaar voor dat er zoiets bestaat, en dat je altijd iets achter de hand hebt, als er ooit wat gebeurd,waardoor je niet kan werken. Het heeft echt helemaal niks met luiheid te maken.. zie je al iemand aan de balie staan : Ik ben vreselijk lui, en wil graag een uitkering aanvragen omdat ik thuis wil zitten en de hele dag niets wil doen. Weet zeker dat iedereen diegene heel hard uitlacht, en hem de deur wijst.

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb ruim 1000 netto voor 24 uur werk. Daar komt dan nog vakantiegeld apart bij en een 13de maand.

8. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    kom ik aan met me 500 per maand voor 24 uur p week

9. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@Denise19: Als ik jou was zou ik me helemaal niet gaan verdedigen over dat je in een uitkering zit , mensen die daarover veroordelen hebben nog nooit in de situatie gezeten , en ik zeg altijd maar zeg nooit dat gebeurt mij niet want daar kan niemand zich van vrijpraten , iedereen kan zn baan kwijtraken of arbeidsongeschikt worden om wat voor reden dan ook , je zegt zelf dat je bezig bent met zoeken en dat is toch het belangerijkste ....

10. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Je hebt gelijk! Alleen ik ZAT in een uitkering, nu niet meer hoor :) Gelukkig!

11. butterflymom

butterflymom Actief lid

19 apr 2007
    145
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    Putten
    ik verdien altijd veelste weinig :p:p:p:p

nee ik ben thuisblijfmamma (ben aan de kant wel blij dat we het zo nog kunnen redden) en mijn man brengt aardig wat geld mee maar ja dies der ook de hele week voor van huis.. (vrachtwagenchauffeur) .. dus dan tikken de overuren nu nog lekker mee..

als ze dalijk de 48 urige werkweek der door heen drukken dan is het afgelopen.. maar daar hebben we al een oplossing voor dan gaat hij 3/4 dagen werken en ik de overige dagen ..

liefss

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik ontvang maandelijks 1485 netto.. en ben "verloffer" ;)

netto? goeiedag zeg.

13. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Nou kijk eens aan :D Ik bedoelde er alleen mee te zeggen dat het altijd anders kan lopen dan je in gedachten had , en sommige mensen hebben geen partner om op terug te vallen als je ontslagen word of door omstandigheden niet gelijk nieuw werk vind en dan is het toch fijn als je tenminste de vaste lasten kan betalen voor zolang .... En wijzen met het vingertje is altijd makkelijk zeg ik dan maar ...

14. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Daarom vind ik het ook zo lullig als mensen het zien als luiheid, als je in een uitkering beland. Het is gewoon fijn dat mensen altijd ergens op terug kunnen vallen als er een flinke financiele tegenvaller is.Het heeft niks met luiheid of profiteren te maken ( in de zin van op je luie reed zitten en het geld komt binnen stromen)

15. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik verdien een 1900 bruto per maand.
    Straks als het kindje er is vervalt mijn inkomen, want ik wil thuisblijfmama worden.

Het zal even omschakelen worden en we zullen lang niet zo kunnen smijten met centjes, maar dat heb ik er wel voor over.
    Mijn man verdient genoeg om alle vaste lasten, de baby, kleding en spaargeld te betalen.
    Mijn salaris is meer voor "luxe zaken" op het moment..

16. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nee, WW/bijstand en profiteren gaat tegenwoordig niet meer echt samen.

Vroeger wel btw, maar sinds de regels zijn aangescherpt wordt het de uitkeringstrekkers niet meer makkelijk gemaakt (en dat is ook logisch)

17. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Er zijn wel mensen die heerlijk misbruik maken van een uitkering. Nadeel is dat door zulke lui de 'goeie' ook meteen een naam krijgen. Ik heb een buurman gehad die het vertikte om te werken. Steeds dreigden ze met een uitkering stop te zetten maar ze deden het niet. Hij is Engels en heeft zijn vrouw over laten komen en mevrouw krijgt ook gewoon een uitkering. Ik snap dat niet hoor. Mensen die niet willen werken en het wel makkelijk vinden moeten ze ook niet betalen vind ik.

18. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ik vind het jammer dat er mensen misbruik van de situatie maken! Maar dat betekent niet dat ze dat allemaal doen,zoals jij al zegt : Nadeel is dat door zulke lui de 'goeie' ook meteen een naam krijgen. Ik snap ook niet hoe ze dat zo lang vol hebben kunnen houden, want dat hoefden wij echt niet zo te doen hoor,want dan konden we fluiten naar de centen!

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ging dit topic over uitkeringen?

Leven en laten leven Denise...je trekt het je wel heel erg aan ;)
    Vele mensen hebben wel eens een uitkering gehad en misschien nog wel.
    Best toch.

20. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    zucht...had ik toch beter mijn best moeten doen op school... 8)
    En een echt beroep moeten leren....
    Tjezus wat een bedragen... :oops:

Deel Deze Pagina