Ik zit qua salaris redelijk in de middenmoot hoor. Binnen de bank zijn er salarisschalen van 1 t/m 15. Ik zit in 8. Vreemd dat de Fortis dan zoveel minder zou verdienen. Ik moet maar flink gaan sparen want alle kans dat Fortis straks ook mijn werkgever is .
in welke schaal hij zit, weet ik niet, zal het em morgen eens vragen ben ik nu toch wel benieuwd naar, want hij zelf verdient stukken hoger dan destijds bij de sns maar vergeleken bij jou toch weer minder, terwijl hij als hij zou willen zo voor zichzelf zou kunnen beginnen op welk financieel vlak dan ook... en ook hij krijgt zo rond mei-juni zo'n soort winstuitkering, 13e maand etc etc...dus echt zeer zeker niet slecht blijf voorlopig dan maar zitten waar je zit tenzij je meer gaat verdienen natuurlijk
Als het aan mij ligt zeker Smoekie. Maar goed, de praktijk is anders. Straks in oktober weet ik wie mijn nieuwe werkgever gaat worden. Alle kans dat het Fortis is :x . (heb trouwens niets tegen op Fortis hoor, wil gewoon dat 'mijn' bedrijf lekker mijn bedrijf blijft).
Ten eerste heb ik geen namen genoemd dus even goed overlezen a.u.b. voordat je overhaaste conclusies trekt , daarbij komt ook nog dat ik niet zeg dat iemand zn mening niet mag geven , kan ik niet in mijn uitleg terug vinden , want ik geef immers ook alleen maar mijn MENING , dus vervelend dat jij het daarmee oneens bent ....
Ik ben planner bij een grote logistieke ddeinstverlener en verdien ongeveer 1500 euro netto per maand voor 40 uur per week mijn overuren worden tvt.
Ik werk als leidster op een babygroep op een kinderdagverblijf. Ik werk 24 uur en verdien 980 euro.....
ik werk 36uur in de verpleging en dan verdien ik 1600 euro (dit is met ORT) netto Als ik strakjes 24 uur ga werken dan verdien ik 1200euro netto Verder de discussie over uitkeringen, ik hoor van vele patienten hoe zij of hun vrouw, kind etc een uitkering heeft weten te krijgen, het is dus echt niet zo dat alleen mensen die het nodig hebben een uitkering ontvangen er zijn ook gewoon mensen die geen zin hebben om te werken... eerlijk is eerlijk. Ik heb zelf ook zo'n vriendin gehad op haar 18e in de WAO beland ivm psychische klachten nu is ze 41 en heeft nog altijd een uitkering, en ze gaat ook niet proberen om weer te werken omdat ze nu nog in de oude regeling valt, en daarmee ben je veel beter af dan nu met de nieuwe richtlijnen voor uitkeringen ... En zo heb ik nog wel vele voorbeelden.. 1 ding wat me wel opviel is dat 1 van de reageerders schreef 2 jaar een krantenwijk te hebben gehad en 200 euro daarmee verdiende, maar gestopt is toen ze bankafschriften gingen controleren. Wat is er mis met een krantenwijk ( dus werk) en daarmee een inkomen verdienen? En verder vind ik het wel goed dat er zo streng gecontroleerd word, er is gewoon veel fraude. En het is zeker goed dat de uitkeringen er zijn om te zorgen dat iedereen kan overleven in nederland. en wat ook opvallend is is dat sinds de strengere controles de uitkeringsaanvragen al veel minder zijn, dus zullen er genoeg mensen zijn die het eignelijk niet nodig hadden... En dat is dus geen aanval naar mensen hier die een uitkering ontvangen, want ik ben niet degene die er over hoeft te oordelen, en ben blij dat ik niet in de positie verkeer dat ik een uitkering nodig heb, maar mocht ik die wel nodig krijgen ooit ben ik blij dat het bestaat.
Werk in een academisch ziekenhuis, onregelmatig. Verdien 1840 euro per maand. Vindt dit netjes werk nog maar net, net klaar met studeren mijn man brengt ook 1780 euro in per maand. Maar sparen ho maar.
Ja en dat zijn die antisociale profiteurs onder ons. Ik heb zo'n hekel aan dit soort mensen! Ik ken er een hele boel van; op hun reet zitten en alles gratis krijgen. Kan me ook behoorlijk ergeren aan die rijen rokende mensen van meer dan 100kg die elke week weer in de rij staan bij de Voedselbank voor een gratis voedselpakket. En dan wel geld hebben om een pak shag per dag te roken en geen geld hebben voor eten, maar wel zo dik zijn : Sorry ik ga offtopic maar het ergert me gewoon, dit soort profiteurs! Ik heb zelf ook een uitkering, voor het eerst in mijn leven en schaam me er gewoon voor!
Ik ontvang ongeveer een kleine 2800 euro bruto (en ongeveer 1750 euro netto) voor een 36 urige werkweek.
Ik heb een wao uitkering,ben nl afgekeurd. Ik krijg 732,00 in de maand. Mijn vriend werkt en krijgt 1320,00 in de maand.
hiermee stopte ze dus omdat ze niet meer EN een uitkering EN het krantenwijk geld kon krijgen, maar de uitkering gekort zou worden als ze achter de krantenwijk zouden komen...
precies. Met andere woorden, liever niks doen voor je geld dan 200 minder uitkering ontvangen omdat je 200 per maand verdient met werk ....
Hmzzzzz meer zeg ik er maar niet op! Heb geen hekel aan bijstand... maar wel aan mensen die en/en willen doen terwijl ze dus makkelijk zouden kunnen gaan werken in bijv een supermarkt of wat dan ook... want het is wel ONS geld die erop gemaakt wordt aan mensen die gewoonweg aan het werk kunnen, maar dat baantje bijv "te min " vinden........... werk voor je geld als het kan, want dat moet iedereen....
Juist En ik kan er ook niet bij dat je op je 16e/17e 18e geen baantje naast je school kan hebben of een krantenwijk. Hard werken, daar is nog nooit iemand dood aan gegaan.
Ik heb nu 1650 voor twee hele dagen en drie halve dagen werken. Na mijn verlof ga ik 1,5 dag werken en krijg ik 800 euro. Raar he! Werk je minder, krijg je per uur meer! (vind ik niet erg hoor!)