Jeetje er komen wel absurde bedragen voorbij, nou begrijp ik hoe mensen zo'n mega villa kunnen betalen Ik zit ergens rond de 10 euro. Ongeschoold baantje.
Voor een vertaalopdracht vraag ik 25 euro per uur,hier gaan nog wel al mijn onkosten vanaf. In de vertaalwereld ben ik goedkoop
Net geen 12 euro bruto per uur als beveiliger, nu nog geen jaar bij deze werkgever en hiervoor een salaris gehad als leerling verzorgende dus vandaar dat ik niet hoog ben ingeschaald. Hopelijk komt daar binnenkort verandering in....
14,85 per uur in de thuiszorg. Zonder ORT. Met ORT komt het op zo'n 20,50 euro per uur. Bij mn huishoudelijke adres (wit) krijg ik 17 euro per uur.
yep Ik dacht, die dvc functie hoort volgens mij echt bij ons want heb die naam nog niet ergens anders voorbij horen komen,haha Waar werk je ergens (in de buurt)?
Ik verdiende ongeveer 8,60 per uur. Mbo diploma. (verdiende, want de kinderopvang kostte me 2/3 van mijn salaris en ben dus gestopt).
Maar wat zegt dat nu eigenlijk? Het ligt helemaal aan je voorwaarden of dat goed of slecht is. Ik noem er maar een paar: - hoeveel vakantiedagen heb je - heb je een vast contract - hoe is je pensioen geregeld, en wat betaal je daar zelf voor - heb je een auto van de zaak - krijg je je reiskosten volledig vergoed - kun je makkelijk een opleiding volgen op kosten van Etc.
Waar is in de buurt? Ik werk in Veghel, in mijn. Onderschrift staat mijn naam, die komt niet veel voor, dus.
Ok, hier was het 15,26 euro per uur. Maar wat zegt dat nu eigenlijk? Het ligt helemaal aan je voorwaarden of dat goed of slecht is. Ik noem er maar een paar: - hoeveel vakantiedagen heb je (12 weken vakantie per jaar, maar in die vakanties ben je vaak nog wel wat bezig en je bent nooit klaar om 17 uur). - heb je een vast contract (Nee, moet nog een jaar tijdelijk) - hoe is je pensioen geregeld, en wat betaal je daar zelf voor (WEet het niet precies maar bij ABP geregeld (onderwijs)). - heb je een auto van de zaak (dat zou ik wel willen maar volgens mij is er geen een leerkracht met een auto van de school ). - krijg je je reiskosten volledig vergoed (Als je verder dan 12 km ver woont wel). - kun je makkelijk een opleiding volgen op kosten van (We hebben elk jaar een persoonlijk budget om bij te leren. Al kom je hier niet veel verder dan IB'er en dan locatiedirectrise en uiteindelijk clusterdirectrice. Maar dat laatste is maar voor een enkeling weggelegd). Etc.