Ben 20 jaar en verdien ongeveer 8 nog wat bruto per uur. Werk tussen de 20 en 24 uur. Heb meestal netto zown kleine 800 euro. Ik werkte 40 uur en in verhouding verdien ik nu meer qua netto salaris. Ik heb ook CVS vandaar na ziekenhuis opname minder gaan werken en nu gaat het een stuk beter met me!! Ben minder vaak moe en heb minder spier en hoofdpijn. Vooral hoofdpijn is minder geworden!! En nu we voor een kindje gaat hoef ik ook niet te wennen aan minder geld omdat ik zown 20 uur wil blijven werken.
Helaas, dat geldt voor als je vóór 2006 klaar was. Ik heb IN 2006 mijn opleiding afgerond Dus ik zal toch een opleiding moeten gaan doen. Maar overal zie ik staan dat je wel een verkorte opleiding kan volgen maar dan moet je wel aan het werk zijn op een school als docent in het vo. Dat zou ik wel willen doen maar enkel als de studie betaald wordt (danwel door de school, danwel door de lerarenbeurs). Zelf kunnen wij het collegegeld niet missen. Maar dat lijkt me moeilijk voor elkaar te krijgen! Als ik geen beurs toegekend krijg kan ik dus weinig en zonder school begin ik ook niets. Moeilijk dus!
Ik krijg 9,06 en werk tussen 24 en 30 uur in de thuiszorg, als huishoudhulp. Ik heb ook in de winkel gestaan, kreeg ik 5,40. Ben 21 jaar, heb wel alle diploma's voor kapster, maar dit wil ik niet meer doen.
1700 bruto voor 3 dagen... ik heb dat afgerond netto voor 4 dagen. Maar dan draai ik wel onregelmatige uren in de verpleging.
14,76 bruto per uur, 30 uur werken, leidinggevende. Krijg reiskosten volledig vergoed en ik krijg een opleiding betaald via m'n werkgever. Als ik deze heb afgerond volgend jaar ga ik omhoog met salaris.
15,74 bruto per uur. Ik werk 24 uur per week, netto verdien ik 1325 per maand, excl. reiskostenvergoeding.