Heb waarschijnlijk niet op tijd opvang!

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Fruitmoes, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Ik baal heel erg. Vanaf september heb ik voor 5 dagen opvang nodig. 1 dag kan ik regelen met mijn schoonmoeder. Dan blijven er nog 4 dagen over. Nu opent er hier een kdv hier, maar die gaat pas per oktober openen. Dan moet ik dus 4 dagen opvullen, maar het gastouderbureau dat deze buurt heeft, heb ik al tig keer gebeld en neemt maar niet op. Ben heel bang dat ik straks geen opvang heb voor mijn meisje. We hebben dus echt niemand in de omgeving die niet werkt en onze dochter wil/kan opvangen. En er zijn ook geen andere gastouderbureaus hier die onze buurt als werkgebied hebben. En het moet wel dichtbij zijn, want ik moet mijn dochter brengen en ik heb geen rijbewijs. Marktplaats al afgeschuid, evenals flexmoeders, maar kan niks vinden. Iemand nog andere suggesties?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

dat probleem had ik vorig jaar ook, met 27 weken zwangerschap. ik heb gegoogled op kinderopvan eindhoven en ben ieder adres gaan bellen die ik vond. zo is het mij gelukt een super gastouder te vinden! (het heeft me wel 2 volle dagen gekost..dat was iets minder)

Deel Deze Pagina