hoeveel verpakkingen haarverf?

Discussion in 'De lounge' started by Zonnebeertje, Sep 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    Ik heb haar tot over mijn schouders en dan zou je dus 2 verpakkingen haarverf nodig hebben, alleen houd je dan zoveel over, eigenlijk best zonde.
    kun je de verf ook afmeten zodat je maar 1,5 verpakking nodig hebt?
    Ik heb de flesjes nu bewaard waar de vloeistof inzat.
    Maar zou je niet gewoon 1 verpakking kunnen gebruiken?

2. Siem

Siem Actief lid

Apr 7, 2007
    399
    0
    0
    ik haal ook altijd 2 verpakkingen .. maar ik smeer er gewoon alles in ook al is dat niet nodig.
    ik denk niet dat het goed is om te bewaren als het al geopend is.

3. Shaas

Shaas Actief lid

Feb 23, 2008
    136
    0
    0
    haarverf bewaren nadat het al geopend is slecht staat er op de verpakking je moet het weggooien nadat je het geopend hebt je kunt het dus niet bewaren en dan de volgende keer weer gebruiken..

4. mona23

mona23 Niet meer actief

bij ons in de buurt zit een haar&zo. Kun je losse tubes verf en waterstofperoxide kopen. Kun je zoveel/zoweinig gebruiken als je nodig hebt.

volgens mij is de website www.haarenzo.nl

Ik heb ook wel eens van zo'n verpakking de tube voor de helft in een bakje gedaan en de helft van het flesje erbij gedaan, mengen met een kwastje en klaar.
    Wat je niet gebruikt hebt kun je de volgende keer gebruiken. Wat al gemengt is mag je de volgende keer niet meer gebruiken. Dit moet je weggooien.

Hopelijk heb je er wat aan

5. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb haar tot ver over mijn schouders en gebruik altijd maar één pak. Heb er meer dan genoeg aan en heb geen belachelijk dun haar ofzo. Vind twee eigenlijk een beetje onzin en geldklopperij :( Misschien dat je met twee pakken wel een 'donkerde' resultaat krijgt?

6. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

ligt ook aan het grote flesje wat er bij zit,
    daar heb je verschillende maten in..

bij de kleinere flesjes heb ik ook 2 verpakkingen nodig en anders 1!
    en heb wel dik haar..

7. Trees

Trees Niet meer actief

ik weet even niet welk merk het is, maar er is er één die afsluitbare en bewaarbare haarverf verkoopt. Ook is er een merk met extra grote flacons voor langer haar. Ik zou even bij de drogist snuffelen en vragen welke merken dit zijn.

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    bedankt! ik probeer het de volgende keer gewoon eens met 1 verpakking, kan volgens mij ook wel

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Onzin, die 2 verpakkingen, ik doe altijd 1 en ik hou bijna een kwart over. Mijn haar is ook tot over mn schouders.

Share This Page