hallo, ik had graag eens geweten hoeveel verschil er tussen jullie kids zit. Bij mij tussen nr 1 en 2 : vier jaar tussen 2 en drie ja dat weet ik nog niet
Onze dochter is als deze kleine er straks is 2 jaar en 3 maanden. Ik denk dat het wel even druk ga worden, maar dat het juist later wel heel leuk is, zo weinig leeftijdsverschil. X LInda
als de kleine komt is mijn dochter 6,5 ik wou graag 2 kindjes achter elkaar maar ja soms heb je het niet voor het kiezen.
Onze kleine is 14 maanden als ons 2e wondertje komt Waarschijnlijk wordt het wel druk maar ontzettend leuk voor de kinderen als ze wat ouder zijn.
3 jaar. Ik wilde liever 2,5 wat ook eerst leek te lukken. Maar door een miskraam zit er 3 jaar tussen. Hoewel ik het liever anders had gezien ben ik blij dat ze nu erg aan het peuterpuberen is en hoop ik dat dat een beetje achter de rug is als de volgende komt
Als de 2e komt is de 1e net 1 jaar. Als de 2e niet eerder komt, want dan scheelt het niet eens een jaar
Vicky Wij weten nog niet wanneer we voor een volgend wondertje gaan maar het duurt minimaal nog 1 jaar zeker. Ik ben blij met mijn meisje en dat vind ik voor nu eerst genoeg ben eigenlijk tevreden zo het verlangen naar een 2e is hier totaal niet.
Mijn oudste is 9 jaar,de jongste is nu 7 jaar,en nu is nummer 3 onderweg.....dus eerst 2 jaar,en straks dus 7 en half jaar.....leeftijdsverschil.
Er zal 7 jaar en ongeveer 4 maanden tussenzitten. Eerst zat alles tegen met baan en toen we eenmaal zover waren met groter huis zat het niet mee. Tja, je neemt ook geen kind dus is maar afwachten. Maar ik denk dat hij wel een hele lieve grote broer wordt. Wat wel makkelijk is dat hij al veel zelf kan