mensen uit belgisch limburg

Discussie in 'De lounge' gestart door steffie1980, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Hey,
    wij wonen nu een klein jaar in Belgie, voorheen woonde we in nederland limburg. Maar mijn man is belg en we wilde tussen de families in gaan wonen wat goed gelukt is
    nu is het zo..ik ken hier bijna niemand, en mis het toch wel af en toe bezoek eens samen ergens heen met de kinderen, eens wat andere mensen zien dan schoonouders of ouders.
    Zijn er mensen die in de buurt van Leopoldsburg wonen? en die zin hebben om ons te leren kennen en leuke dingen te doen?

Wie zijn wij
    mama steffie 26 jaar papa kenny 23 jaar we werken thuis, met hobby`s onze kids, honden, een pony , films en leuke uitstapjes maken met de kinders (speeltuin of zo geen dure pretparken) Verder houden we ook van een feestje, lekker in de tuin zitten enz enz
    Luca zoon van 4 jaar, een schat van een kind kan met iedereen overweg :p
    en onze meid Ruby een eigenzinnig karaktertje de clown in huis, met haar 2,5 jaar een hele eigen wil en ons heksje :D
    en natuurlijk over minder dan een maand.....ons derde kindje een zoontje DJamai....enne als ik daar een karakter bij mag zetten...lekker speels hihi

Hopen dat er mensen reageren, lijkt ons echt leuk onze vriendenkring uit te gaan breiden,
    liefs steffie

Deel Deze Pagina