Tussen me dochter Kelsey en me zoontje Damiën zit 3.5 jaar verschil en tussen Damiën en me zoontje Jayden zit zo'n 18 maandjes verschil. En nu zijn we compleet
Ik hoop dat mijn dochter 2 is als de kleine komt! Dan heb ik (of kan ik beter zeggen die kleine man) 't in ieder geval 37+6wkn volgehouden!
mijn oudste is van 5 oktober 2000 en mijn jongste is van 10 juli 2004 en hoeveel tussen nummer twee en drie komt is afwachten wilde er minder tussen hebben maar ja hoe is het als het weer zolang duurt word sowieso 3 jaar of langer
Oudste is 21 (maar niet van mij..hihihih...), dan 1 van 11 (ook niet van mij...) dan 1 van 9 (wel zelf op de wereld gezet) en 1 van 8 (niet van mij).Nu bijna uitgerekend van de 1ste van ons samen! Hoewel, ik zeg van die van 11 en 8 wel: niet van mij, maar het voelt wel alsof het mijn eigen schatjes zijn hoor Liefs Emma
4 jaar zit er tussen mijn dochter en zoontje. Erg leuk, want ze maakt zo alles heel bewust mee en ze vindt het geweldig!
Tussen de eerste en tweede .... 1 minuut. Tussen de tweede en derde .... bijna 4 jaar [op 6 weken na]. Tussen de derde en vierde .... minimaal 3½ jaar.
Tussen de eerste en de tweede zit 2 jaar en twee maanden. Tussen de tweede en de derde zou vijf jaar en elf maanden zitten.
De oudste is bijna 23 maanden en de jongste is 1 maand oud. Het leeftijdsverschil is bijna 22 maanden.