O.M.G! Niet één, niet twee.. maar waarschijnlijk 3 kindjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fantasia, 3 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fantasia

fantasia Lid

10 mrt 2015
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh net mijn eerste echo, heel spannend. Hij zou eigenlijk uitwendig zijn, maar het wilde niet lukken. Ik mocht naar het toilet en kreeg toen een inwendige echo. We zagen eerst één baby met kloppend hartje, toen een tweede kloppend hartje en daarna zelfs waarschijnlijk een derde zakje met baby erin. De derde is nog niet zeker en moet ik zsm voor naar het ziekenhuis.. maar wat spannend zeg!!!!
    Er komt ook veel bij kijken, extra bedjes, extra kosten, de grote auto die nu toch te klein lijkt. Maar toch vind ik het mega leuk :D
    Nu afwachten en hopen dat het derde hartje ook klopt, maar zo zie je maar: je kunt niets plannen. Eindelijk ingesteld op een thuisbevalling, is het nu sowieso in het ziekenhuis. Een leuke verloskundige, maar moet ik vanaf 20 weken toch naar het ziekenhuis hehe.
    Even veel informatie vandaag die te leuk is om voor mijzelf te houden :p
    Liever geen "doom" reacties, want de risico's weet ik al en wil ik nu niet mee bezig zijn. Positieve tips zijn natuurlijk altijd welkom!!! :D

2. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje meid! Dat zal een verrassing zijn geweest!! Gefeliciteerd!!
    Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen over kindje 3.
    Maar voor nu vooral genieten! Die praktische zaken komen vanzelf wel goed. Wat een wonder! Heerlijk :)

3. julialove

julialove Actief lid

23 dec 2014
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, drie! Wat bijzonder zeg! Ik kan me goed voorstellen dat dat even schrikken en wennen is, maar wel heel speciaal.

En idd, aan alle praktische dingen is een mouw te passen, dat is een zorg voor later.

Heel erg gefeliciteerd en ik hoop dat je straks een mooie echo krijgt met 3 kloppende hartjes!

En een doem scenario's heb je helemaal niks, is ook helemaal niet goed voor je! Ik wens je een mooie, goede zwangerschap!

4. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Gefeliciteerd met in ieder geval je tweeling zwangerschap!

Een meerling zwangerschap wordt vanaf begin al begeleid door de gynaecoloog in het ziekenhuis, niet pas vanaf 20wkn. Of woon je niet in Nederland? De verloskundige zie je nu niet meer.

5. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd!

6. Gul1

Gul1 Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.561
    0
    36
    Huisvrouw en moeder :D
    Wauw, wat leuk zeg, gefeliciteerd!
    Nu nog hopen op 3 kloppende hartjes.
    Spannend hoor 😉

7. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    gefeliciteerd ! Wat gaaf :)

8. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.125
    5.044
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Hopelijk is met de derde baby ook alles goed.

9. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat bijzonder!
    Gefeliciteerd!!

Hopelijk verloopt alles voorspoedig en liggen er over een paar maanden 3 mooie baby's bij jullie thuis!

10. meid84

meid84 Lid

9 dec 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Hopelijk ook alles goed met derde kindje[/QUOTE]

11. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Wauw!! Gefeliciteerd :) spannend hoor!! Heb je een echo-foto? Ben ontzettend nieuwsgierig!

12. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Wauw wat bijzonder, gefeliciteerd.

En ja dat veranderd inderdaad even alles als auto, kinderwagen, kinderkamer , verzorging. Maar er zijn meer moeders met 3 ling. Misschien vind je hier leuk groepje om mee te kletsen en tips en ervaringen mee uit te wisselen .

13. Babystew

Babystew Niet meer actief

Wauw! Veel succes in het ziekenhuis. Wanneer mag je?

14. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Wauw gefeliciteerd! :D

15. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik moet nu heel erg denken aan de reclame van die verzekeringsmaatschappij!:D
    gefeliciteerd!
    en overal is wel een mouw aan te passen toch?

16. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Wauw wat bijzonder!! Van harte gefeliciteerd :D
    Hopelijk gaat t derde hartje heel snel kloppen..

17. fantasia

fantasia Lid

10 mrt 2015
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is nog steeds erg onwerkelijk, maar zo mega leuk en spannend. Mijn man en ik keken naar de nationale tweelingen test en zeiden toen al dat het ons mega leuk leek om ook een tweeling te krijgen. En nu komt het ook nog uit hihi.
    Ik probeer te reageren op "iedereen" in een bericht om hey makkelijker te houden voor mijzelf.
    Ten eerste bedankt voor de felicitaties :D
    Ik weet dat ik nu naar het ziekenhuis kom te gaan, maar ik mag ook naar de verloskundige blijven gaan. Zij maken voor mij extra pret-echos etc. Daarom had ik hen ook gekozen, omdat ze die gratis maken bij elke afspraak. Ze zei al meteen dat ze vanaf 20 weken niets meer mochten doen, maar dat ik zeker welkom was om gewoon te blijven komen gedurende de zwangerschap. (Is voor hen ook speciaal natuurlijk).
    Ik weet nog niet wanneer ik mijn nieuwe echo krijg, ze zou mij vandaag bellen en zei dat ze het deze week nog probeerde te plannen bij het ziekenhuis hihi. "Officieel" was ik 23 januari uitgerekend, maar heb gelezen dat de kans groot is dat ik al rond 1 december ga bevallen (7 weken eerder). Al heb je ook dit niet zelf in de hand, kan 26 weken duren, kan 36 weken duren. Langer waarschijnlijk niet omdat er niet zoveel plaats is in de buik.
    Ik vind het ook echt mega leuk om te delen, vooral omdat ik het in mijn omgeving nog niet tegen iedereen kan en wil zeggen. Nu kan ik het toch anoniem delen met anderen :D en hopelijk meerdere personen leren kennen die dadelijk ook een 2 of 3ling krijgen. Ervaringen uitwisselen etc.. ik kan haast niet wachten haha! :D

18. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    Gefeliciteerd meid!! Wat een leuk nieuws :D

19. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Echt wauw!!! Hou je ons op de hoogte??
    Kans is inderdaad groot dat je eerder bevalt of ingeleid wordt. Elke week dat je erbij pakt straks op het einde is meegenomen!

20. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Wauw wat bijzonder, gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina