Nr 1 en 2 2 jaar 3 maanden 2 en 3 3 jaar en 1 maand 3 en 4 11 maanden. de laasts zwangerschap vond ik pittig omdat mijn zoon eigenlijk niks kon deed.heet tot ruim 1 in de maxicosie gezeten.kon pas met 13 maanden rollen met 14 maanden kruipen.en 18 maanden lopen.maar toch heb ik genoten van de laatste zangerschap die niet helemaal in de planning zat.en wat hebben ze het nu lejk samen.heerlijk trotse mama
Nummer 1 is nu 3 Zodra nummers 2 en 3 geboren worden is nummer 1 ruim 3,5 En zeker nu ik een tweeling krijg ben ik blij dat ik wat langer heb gewacht
Ze schelen zich straks 15 maanden, Nr 1 is net 8 maanden geworden . T zal zwaar worden in het begin en op het eind van de zwangerschap. Maar ik ben 32 en wilde niet te lang wachten met proberen zwanger te worden. En ik zag ook meer voordelen dan nadelen met de leeftijden zo dicht bijeen. Ach ja zijn we ook weer snel de luiers uit
Nr 1 & nr 2 schelen 16 maanden Nr 2 & nr 3 schelen 19 maanden De oudste 2 kunnen heel leuk samen spelen! Af en toe ook uiteraard haat en nijd (met hetzelfde willen spelen, dingen afpakken etc), maar grotendeels vinden ze elkaar heel leuk! Echt superleuk om te zien. Uiteraard af en toe zwaar, maar dat weegt niet op tegen de leuke momenten. De oudste wil nu zelfs trouwen met de middelste Hopelijk doet nummer 3 zometeen ook gezellig mee, als hij wat ouder is
Mijn dochtertje is 10 maanden en ik ben 36 weken zwanger, ook maar weinig tijd ertussen dus (niet bewust trouwens ) De oudste is net 3 geworden.
Mijn dochter is 7. Er zit straks 7 jaar en 7 a 8 maanden tussen de eerste en de tweede. Was niet zo gepland hoor. Maar ja ben nu super blij er mee. Heeft ook zeker zijn voordelen dit.
Hier een meisje en een jongen daar zit precies 14 maanden tussen. Mijn zoontje kwam 10 weken te vroeg. Hij wordt nu bijna 4. En in mei verwachten wij het derde kindje.
Onze dochter word 15 november 2 , Onze zoon word 23 november 1 .. En 19 december ben ik uitgerekend van de 3e ! Hier dus 12 maanden er tussen .. En ergens tussen de 12 en 13 maanden ( afhankelijk van wanneer de kleine zich meld!) Ze groeien dus leuk samen op ( ze zullen elkaar vast niet altijd lief vinden hahaha ) Soms is het best druk , maar we genieten er wel enorm van!
Mijn zoontje wordt 6 december 2 jaar en mijn dochtertje is 4,5 maand. Ze schelen dus 1,5 jaar. De 2e zwangerschap vond ik op het laatst wel pittig. Ik was heel moe en mijn lichaam deed ook overal pijn. Maar nu onze dochter is geboren gaat het allemaal wel goed. Mijn zoontje is ook dol op haar (oke ook wel jaloers natuurlijk) en houd veel van haar. Ik vind het wel prettig dat ze niet zoveel schelen zodat ze een beetje gelijk op lopen straks.. Wat ik wel een nadeel vind is dat we 4 hoog wonen zonder lift, dat is wel echt lastig en een gedoe. Mijn zoontje kan wel al traplopen maar dan nog is het lastig. En qua huishouden vind ik het lastig dat ik niet aan de grote klusjes toe kom zoals keukenkastjes en ramen lappen en alle andere grote dingetjes. Vanaf januari gaat mijn zoontje naar de psz dus dan heb ik ook wat meer tijd om de overige huishoudelijke klusjes te doen. Want dat gaat nu gewoon niet want als de 1 slaapt is de ander wakker en als ze allebei wakker zijn gaat het ook niet. Maar daarom vind ik het dus wel een voordeel dat ze niet zoveel schelen qua leeftijd zodat ik niet die baby-dreumes tijd opnieuw hoef te doen.
De oudste is net 9 geworden, de jongste word in januari 5. Dus daar zit iets meer dan 4 jaar tussen en ben nu zwanger van de derde die in januari komt.
3 jaar en 5 maanden.. was er met 1 jaar en 10 maanden wel weer aan toe maar plannen gaat niet natuurlijk ..
Tussen 1 en 2 zit 15 maanden Tussen 2 en 3 zit 16 maanden Tussen 3 en 4 zit straks sowieso 17 maanden
Tussen mijn oudsten zit ruim 1.5 jaar. Wat ik fijn vond was dat ze allebei nog sliepen overdag, en met wat geluk sliepen ze tegelijk. Maar wat ik vooral handig vond is dat er nog niemand naar school moest dus dat je tot 13u in je pyama kan blijven indien nodig 😜 Nu zijn ze 3 5 en 7 en is nr 4 op komst. Nu vind ik het weer leuk dat de oudsten alles mee kunnen maken. Zo heeft elk leeftijdverschil weer zijn charme denk ik.
Toen de oudste 15 mndwas weer zwanger bedoeling was dat de oudste 24 mnd was bij geboorte 2e maar zij kwam 10 weken te vroeg dus er zitten 18 mnd tussen.
Mijn zoon word deze maand een jaar. En ik ben nu 5 maanden zwanger. Ik begin het inmiddels wel pittig te vinden dus ik houd mijn hart vast. Maargoed ik wilde graag dat ze goede maatjes aan elkaar zouden hebben en ik hoop heel erg dat dit zal gebeuren.