Mijn dochter word 16/11 1 jaar. 13/12 ben ik uitgerekend van de 2e. Als de kleine zich aan de uitgerekende datum houd, schelen ze elkaar dus ca 13 maanden. Ben benieuwd hoe het zal zijn met twee 'kabouters' 😅. Zal de eerste periode in ieder geval wel 'hard werken' zijn, maar ik kijk er naar uit. Dus nog geen ervaringen, behalve dat het zo tijdens de zwangerschap wel echt pittig is met de kleine, veel onvermijdelijk tillen en sjouwen met bekkenklachten is verre van ideaal. Maaaar ... Alleen dankbaarheid dat we nog een kindje mogen krijgen als alles goed gaat!
Mijn dochters schelen 17 maanden (bewuste keus geweest). In het begin best pittig, maar nu we allemaal gewend zijn is het geweldig !
Tussen nr 1 en 2 : 15 maanden Tussen nr 2 en 3 : 23 maanden (mk tussendoor) Tussen nr 3 en 4 : 18 maanden Al met al 4 kinderen gekregen in 4 jaar en 9 maanden tijd
Hier straks ruim 3,5 jaar er tussen! Heel bewust gekozen om niet snel achter elkaar zwanger te zijn. Nu ik zo misselijk en moe ben wel fijn dat dochter zichzelf al vermaakt grotendeels (soms ook niet hoor).
Als ukkie geboren wordt is dochterlief, op een maand na, 7 jaar. 😁 (Zij is uit mijn eerdere niet zo fijne huwelijk, ik vind het leeftijdsverschil ergens heel jammer maar aan de andere kant ben ik heel blij dat ze nu wel actief betrokken is bij de zwangerschap & als ukkie er straks is)