een echo laten maken met 8 weken de vk waar ik heen gaat pas met 12 weken graag in de buurt van rotterdam zoetermeer delft berkel en rodenrijs
je kan op een echobureau een echo laten maken maar dat moet je wel zelf betalen (even zoeken op internet voor een vest. in je buurt) maar er is vast wel een mogelijkheid om het gewoon in het ziekenhuis te laten doen, vraag het anders nog een keer bij de vk veel succes!
Hallo Kyra, Op www.babyvision.nl kun je het echoburo in Delft vinden. Bij de MacDonalds aan de snelweg A13. Zij maken echo's vanaf de zevende week. Succes!
BABY VIEW BARENDRECHT(rotterdam-zuid) U kunt in Barendrecht ook pinnen. Meerwedesingel 98 2993 GP Barendrecht T 0180 - 62 42 17 E barendrecht@babyview Asjeblieft ik hoop dat je er iets aan heb.Dit is de enigste in Rotterdam zelf geloof ik.Op de site kun je ook de routebeschrijvingen vinden en het is ook met openbaar vervoer te bereiken voor het geval je geen auto heb. _____________________________________________________________
Je zal niet zoveel zien, maar moet mogelijk zijn in Zoetermeer en Leidschenveen. Zie: http://www.babysworld.nl/frames.php en www.babyview.nl
Ik ben ook bij Babyview geweest, in Zoetermeer. Ik was toen 6 maanden zwanger en heb daar een pretecho laten maken. Ben er erg tevreden over, kreeg mooie foto's en een dvd mee.