Probleem met mijn telefoon (samsung galaxy)

Discussie in 'De lounge' gestart door Noenoe, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Hoi,

Ik heb een probleem met mijn telefoon, ik ben namelijk het wachtwoord kwijt van mijn google account. En daarmee kon ik ook apps downloaden of bijwerken in de playstore. Maar nu kan ik dat dus niet. Nu kan ik wel mijn googleaccount wissen via instellingen maar dan krijg ik dit: Bekijk bijlage 437253

Nu ben ik bang dat als ik dit uitvoer ook al mijn foto's foetsie zijn. En ik zoveel foto's erop staan die ik echt niet kwijt wil

Wie kan mij helpen?

2. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Kun je niet je foto's overzetten op je sd kaart? En je contacten op de simkaart?

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

What about 'wachtwoord vergeten' linkje? evt via een computer als dat makkelijker is. Lijkt me beter dan alles verwijderen.

4. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Je kunt ook een nieuw account maken dacht ik.

5. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Je kan je foto's eerst op de computer zetten.

Maar volgens mij zijn je foto's van je telefoon niet gekoppeld aan je google account toch??

Ik ben ook zo vaak mn google wachtwoord vergeten, en ik maakte dan gewoon een nieuwe aan...

6. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Ik heb geen computer of laptop. Dus overzetten kan ik nog niet. En sd kaart zit helemaal vol. En nieuwe account heb ik ook gemaakt maar die pakt ie niet.

En ook wachtwoord vergeten gedaan maar daar krijg ik als antwoord dat er een link is verstuurd naar een voor mij onbekend email adres

Dus ik snap er niks meer van

Deel Deze Pagina