Hoi, Ik heb een probleem met mijn telefoon, ik ben namelijk het wachtwoord kwijt van mijn google account. En daarmee kon ik ook apps downloaden of bijwerken in de playstore. Maar nu kan ik dat dus niet. Nu kan ik wel mijn googleaccount wissen via instellingen maar dan krijg ik dit: Bekijk bijlage 437253 Nu ben ik bang dat als ik dit uitvoer ook al mijn foto's foetsie zijn. En ik zoveel foto's erop staan die ik echt niet kwijt wil Wie kan mij helpen?
What about 'wachtwoord vergeten' linkje? evt via een computer als dat makkelijker is. Lijkt me beter dan alles verwijderen.
Je kan je foto's eerst op de computer zetten. Maar volgens mij zijn je foto's van je telefoon niet gekoppeld aan je google account toch?? Ik ben ook zo vaak mn google wachtwoord vergeten, en ik maakte dan gewoon een nieuwe aan...
Ik heb geen computer of laptop. Dus overzetten kan ik nog niet. En sd kaart zit helemaal vol. En nieuwe account heb ik ook gemaakt maar die pakt ie niet. En ook wachtwoord vergeten gedaan maar daar krijg ik als antwoord dat er een link is verstuurd naar een voor mij onbekend email adres Dus ik snap er niks meer van