ik heb vanmiddag de babycook van Beaba gekocht! het lijkt mee heel fijn apparaat! iemand ervaring mee? eventueel nog leuke recepten? ben nu net begonnen met fruit, na hoevaal tijd kan je dan ook groente gaan geven? liefs rebbel
Ja ik heb hem ook Ben er echt heel tevreden over! Gebruikte hem dagelijks toen mijn zoontje klein was, en nu soms zelfs nog als wij iets eten wat hij niet lust. Hier gingen de gewone dingen het beste, voor groentenpap vond hij witloof met een beetje peer bij super lekker! groetjes!
Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien heb je hier iets aan? Wie heeft ervaring met de BEABA Babycook? Baeba babycooker.. ervaringen? Recepten voor de babycook... Succes!
Ik heb er geen ervaring mee, maar weet wel dat je nu al groenten mag geven. Alyna kreeg met 4 maanden: Spinazie (1 keer per week) Bloemkool Witloof Wortels Broccoli Courgette Veel plezier!
Ik heb er ook 1 en gebruik hem nu nog steeds weleens! Super apparaat, zeker geen miskoop! Ik heb er echt heel veel aan gehad. Ik deed er alles in. Fruithapje maken en ook prakje. Ik heb er niet echt recepten voor gehad maar deed er gewoon in wat wij ook aten. Aan het begin deed ik het ook fijn maken in het apparaat. Maar nu al een hele poos niet meer. Ik stoom het eten er wel in maar prak het gewoon omdat het anders te fijn word. Nu eet Emma ook meestal gewoon met ons mee, maar soms als we iets eten waarvan ik denk dat ze het niet lust, maak ik nog een prakje in de babycook. Ik doe ook de laatste paar maanden het vlees bakken, zo zit er wel meer smaak aan en heb je ook jus. Maar goed, als je kindje nog klein is kan dat ook nog niet.