Hallo, Kan iemand mij vertellen wat de aanbevolen hoeveelheid vloeibare tarwekiemolie is? Ik vind via google nogal grote verschillen, en toen ik het hier (in Australie) in de winkel vroeg, hadden ze geen idee. 'Doe het gewoon lekker door je sla' was het antwoord Ik slik twee visolie tabletten per dag en wil nu dus tarwekiemolie eraan toevoegen. Ze verkopen ze hier niet in tabletten of capsules, dus vandaar dat ik de vloeibare versie heb genomen. Had ook ergens gelezen dat dat beter is. Ergens in een 'officieel' artikel hadden ze het over twee koffielepels per dag, maar wat is een koffielepel? Is dat hetzelfde als een theelepel? Ik hoop dat iemand me op weg kan helpen hiermee....
Ik had vloeibaar en nam 's ochtends en 's avonds 10 druppels met wat melk (zo is het mij voorgeschreven door een natuurgeneeskundige).
Tien druppels? Zat er dan zo'n druppel dop op? Dat zit er dus niet op die van mij.... en vanwaar de melk, enig idee waarom je het met melk moet nemen?
Ik heb 3x tabletten per dag van de kruidvat. Ik heb wel eens eerder ergens gelezen idd over twee eetlepels per dag. Ik denk dan aan gewone lepels waar je ook soep mee eet. Ik ben er vrijdag mee begonnen. Ben benieuwd of het effect heeft.
Ik heb trouwens ook een paar dagen geleden een onderwerp geplaatst. Tarwekiemolie iemand ervaring. Daar hebben ook diverse mensen gereageerd ook die tarwekiemolie gebruikte in vloeibaar variant. Zij gebruikte ook 2 eetlepels per dag. Misschien dat je aan hen specifiek nog vragen kunt stellen.
Ik nam 2 eetlepels per dag. Dat stond ook op het flesje! Of door de yoghurt met muesli 's ochtends Of door de sla 's middags/'s avonds Je mag het niet verhitten!