Sorry dames! Ik wil graag alle wonderen van mijn lichaam begrijpen! Oh tjeetje en wat is een lichaam toch ingewikkeld haha. Ik heb een beetje mijn vruchtbaar slijm in de gaten gehouden, dit omdat dit in mijn vorige ronde mijn eisprong veraadde (maar dit had ik achteraf pas door) En nu heb ik duidelijk mijn eisprong end. gehad. Ook heb ik nu pijnlijke tepels, en een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Maar nu komt het. Ik was vanochtend benieuwd na het slijm. Sorry voor de onsmakelijkheid!!! Maar het was niet echt slijm meer te noemen. Het was helemaal wit, en er konden absoluut geen draden van getrokken worden. Dus mijn vraag.... WAT IS DAT?? Hihi Ik ben benieuwd na alle ervaringen!
wil je geen valse hoop geven maar bij mij was dat toen ik zwanger was...nu vlak voor ongi is het gewoon doorzichtig bij mij. Paar dagen na ongi heb ik niks daarna beetje doorzichtig, rond ei heel veel rekbaar slijm....daarna weer beetje waterig en dan wordt ik weer ongesteld......toen ik zwanger was had ik vlak voor ongi(die dus niet kwam) veel en wit slijm...... Ik duim voor je!!
Ik had het toen ik zwanger was van mijn dochter! Zit er nu ook steeds op te hopen na mijn ei, haha Wanneer is je NOD? Spannend!
@lady lover wanneer had je die witte vloeistof? Ik zit nu 4dpo en heb sinds 2dagen veel witte vloeistof. Voorgaande rondes had ik dat niet en voel me nu erg nat(sorry) wat betekend dat?
Dit heb ik altijd na mijn ei. Vanaf mijn eisprong veranderd mijn slijm steeds, dan is het wit, dan lijkt het weer een beetje op vruchtbaar slijm, dan heb ik weer niets. Geen pijl op te trekken.
ik heb officieel woensdag mijn nod, maar heb mijn ei pas op cd 21 gehad bij een cyclus van 29 dagen, dus zal mijn nod ook later hebben. maar wat ik wilde schrijven, ik heb ook mijn cervixslijm goed in de gaten gehouden. het was heel rekbaar enzo bij eisprong, daarna was het rekbare weg, en is het veranderd in dikke witte slijm, soms met klonten er ook in (sorry ).. dit had ik vorige maand dus helemaal niet! Dus ik ben echt zo benieuwd wat het betekent!
Ik ben benieuwd! Want zo wit heb ik het nog nooit gehad (was altijd vermengd met helder slijm ook tijdens piltijd). ik moet nog een week wachten en dan kan ik testen! (ongeveer want heb de eisprong alleen in de gaten gehouden aan de hand van slijm) Maar ooh mijn tepels!!! Spannend allemaal! Ik weet wel dat mijn gevoel in mijn buik positief is want ik heb zo'n "apart" gevoel, is niet uit te leggen. Maar goed ik heb dan nog niet zo'n gek lichaam tot nu toe (denk ik te menen) Maar ik heb wel gelezen dat de vrouwelijke lichamen soms heel vreemd kunnen doen!!! Dus spanneeeennndd!!!
Spannend hoor. Ja het vrouwenlichaam zit maar raar in elkaar. Vorige maand veel eiwitachtig slijm na mij ei ook mijn tepels waren groter en gezwollen. Mijn vriend viel het zelfs op, maar toch weer ongi.
Hier net ook vooral na de ontlasting dikke klodder spierwit slijm. Ben benieuwd. Moet nog well ff wachten.
stomme vraag misschien, maar bekijken jullie het slijm wat in je inlegkruisje zit, of 'halen' jullie het uit je vagina?