Plas achter voorhuid

Discussie in 'Verzorging' gestart door Dormouse, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Waarschijnlijk denk ik er weer teveel van en zie ik spoken waar ze niet zijn maar wilde het toch even kwijt. Mijn zoontje geeft heel duidelijk aan wanneer hij gaat plassen/plast dus het verschonen gebeurt meestal met de druppels overal nog aan. Nu viel het me de laatste keren op dat er niet alleen nog druppeltjes aanhangen maar dat er ook een beetje plas achter het voorhuidje blijft zitten. Ik weet dat je die natuurlijk niet zomaar even terugkan trekken bij baby's en heb ik ook wel een manier nu om het toch aardig schoon te maken maar kan het idee niet van me afschudden dat er toch wat blijft zitten (wat erg waarschijnlijk is) en ben ik bang dat dit hem kan irriteren. Herkent iemand dit?

Thanks!

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Zo lang het niet rood en opgezet wordt kan het verder geen kwaad.
    De voorhuid zit grotendeels nog verkleefd dus echt urine erachter komen is vrijwel niet mogelijk.

Het belangrijkste is dat de urinebuis-uitgang mooi in het midden van het eikeltje zit en hij een mooie krachtige straal kan plassen.

3. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig, rationeel gezien dacht ik er ook zo over maar ja, twijfels he ^^' en krachtig is het zeker! Sta er steeds weer van te kijken hahaha geloof dat er weinig meer on zijn kamertje is waar het niet overheen is gekomen :p

Bedankt!

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat 'probleem' heb ik hier ook regelmatig, net de luier uit en voordat ik de nieuwe kan omdoen plast hij de commode onder ;).

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

billendoekje/ washandje/ grote watje op de piemel leggen zodra luier afgaat ;). En net voor dichtklappen schone luier weer weg halen. Opgelost ..

6. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    De nieuwe luier alvast onder de oude luier leggen, dus onder de billen. Dan oude luier open, billen schoonmaken en dan de luier weghalen. De nieuwe luier kan je dan heel snel dicht doen mocht de kleine gaan plassen.

Deel Deze Pagina