Aaaarrggh! Dochter eet en drinkt weer eens slecht! Ze gaat de laatste tijd echt kokken van brood, dus dat laat ik even rusten, krijgt wel een korst, dat gaat wel goed! Verder drinkt ze echt ongelooflijk slecht! Krijg er met moeite 500 cc melk in en dan drinkt ze er niks naast! Ze slaapt verder wel veel en redelijk goed dus ik weet niet wat te doen... Ze had net hele dikke klei poep dus ben bang dat ze te weinig vocht binnen krijgt.. Ook fruit en groenten eet ze niet best! Ze is een slankie dus heeft geen reserves om op terug te vallen... Ze is wel actief en vrolijk... Ik denk zelf (weer) tandjes maar mevrouw gaat zwaar in protest als ik alleen nog maar in dat mondje kijk! Ik probeer erop te vertrouwen dat ze het echt wel aangeeft als ze honger of dorst heeft.. Maar ben beetje control freak... Andere flessen ed al geprobeerd! Zit nu op ander merk fv maar is ook niet de topper...
Schrijf voor jezelf eens elke dag op wat ze precies binnenkrijgt. Soms lijkt het heel weinig maar valt het mee als je het lijstje ziet. En probeer uit jouw glas of open beker tussendoor eens wat water te geven, de meeste baby's vinden dat super interessant. En hoe biedt je het brood en groenten/fruit aan?