Hoi dames, Ik heb mijn kleine spruit om 21:00 de fles gegeven.. Zij mag om 00:00 weer de fles, de laatste voor de nacht. Nu is ze echter vanaf de fles van 21:00 al wakker.. Ze is net 5 min geleden in slaap gevallen. Wat moet ik nu doen? Haar laten slapen en vannacht zelf laten komen, of toch wakker maken voor haar laatste fles? Ik ben bang dat het ritme anders helemaal zoek is als ik haar nu laat slapen, zonder de laatste fles nog te geven... Wat denken jullie wat slim is om te doen? Ik hoor het graag!
Even als toevoeging.. Ze is a.s. Donderdag 5 weken oud.. En de nacht doorslapen kan ze nog niet. Normaal heeft ze de laatste fles tussen 23:30/00:00 en dan komt ze snachts tussen 4:00/5:00.. Als ik haar nu dus zou laten slapen gaat dat ritme ook weg natuurlijk.. Wat is wijsheid?
Wauw wat goed dat ze al 7 uur slaapt! Ik ga mijn meisje denk ik ook maar wakker maken zo meteen.. Lijkt me idd wel beter voor het ritme.. Misschien dat ze vannacht dan ook langer slaapt aangezien ze nu zo lang wakker is geweest
Ja dat is echt knap hoor.. Ik ben al heel blij als ze vijf uur doorslaapt Ik houd ook vaste tijden aan met voeden, behalve snachts, dan ook op verzoek.. Ach ja, ze heeft net weer haar flesje op.. Ben benieuwd hoe lang ze nu wakker blijft haha