overstappen op forte voeding.

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by jes12, Jul 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    Hallo
    Ik zit al een tijdje te twijfelen om over te stappen op de forte voeding.
    Kan ik dit gewoon zelf proberen of moet ik dat echt overleggen met het cb?
    Mijn zoontje is al ongeveer 8100 gr een flinke jongen dus.
    En sinds een week of 2 heeft hij zelfs moeite om 3 uur tussen de fles te laten. En voorheen sliep hij snachts van 7 tot 7 maar sinds ruim een maand word hij steeds vroeger wakker , wisselend tussen half 4 en 5 uur.
    Hij kreeg eerst 4x200ml en sinds een poos 2x 200ml en 3x180ml omdat ik dacht dat hy rustiger zou zijn als hy vaker kon drinken. Overdag is hij vaak heel snel ontevreden en hangerig en slapen gaat overdag ook moeizaam.

Ik wil hem niet overvoeden en over de 1 liter gaan vandaar dat ik dacht om over te stappen of om het te mengen. Naast zijn 5 voedingen krijgt hij namelijk nog regelmatig 30/60cc omdat hy anders niet in slaap valt.
    Groentehapje zijn we 2 weekjes mee bezig maar ik merk daarmee geen verschil.

Gr jes12

2. Nutricia

Nutricia Bekend lid

Jun 4, 2014
    537
    0
    0
    Goedemiddag,

Dankjewel voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven.

Groetjes,

Anne-Lotte- Nutricia voor jou

Share This Page