Hallo, Mijn dochtertje van bijna 11mnd is altijd een kleine eter geweest. Sinds een maand of twee weigert ze brood te eten. Het maakt niet uit wat en of er wat op zit. Pap wil ze ook al niet. Is een cracotte volkoren een vervanging? Het lijkt me dat dit zo licht valt? Wat zou ik verder nog kunnen doen. Ik blijf het aanbieden maar het gaat regelrecht haar mond uit of ze gaat ermee gooien wanneer ze zelf mag eten. Groeten, Jennifer
Beste Jennifer0306, Drinkt zij wel haar melk goed? Hoeveel melk krijgt zij per dag? En eet zij fruit en groente? Groet, Anne
Ze krijgt incl yoghurt zo n 450cc melkproducten binnen. Daarnaast nog zoveel thee/water als ze wil. Fruit is 1 stuk per dag, groente/rijst/aardappell/pasta etc. Zo n 200 gram per dag.
Beste Jennifer0306, Zij krijgt niet te veel melk binnen waardoor zij haar broodje niet meer zou lusten en ze eet goed groente en fruit. Blijf haar een broodje aanbieden, hopelijk is het een fase en eet zij straks weer lekker een broodje. Heb jij al eens geprobeerd haar brood in de melk te dopen? Je kunt haar wel een volkoren cracotte of een volkoren cracker aanbieden. De kans bestaat alleen als je haar een alternatief biedt dat zij helemaal niet meer aan haar broodje begint. Groet, Anne