evy krijgt nu meestal 4 flessen van 200cc voor hongerige baby's, maar tussen de flessen door slaapt ze veel, vooral 's morgens, soms krijgt ze 5 flessen van 200cc.. Nu wil ik dus graag met fruithapje gaan beginnen binnekort, maar zou ik dan over moeten stappen op voeding normaal ? zodat ze weer wat meer "hongerig" word ? ik hoef haar nu in elk geval geen nutrix te geven, want ze heeft vaak genoeg aan die 4 flessen..en is absoluut niet hongerig tussen de flessen door.. ook krijgt ze 's avonds om 7 uur de laatste fles en slaapt dan door tot de volgende ochtend half 9./ 9 uur en "s morgens na de 1e fles slaapt ze meestal tot de 2e fles, als ik haar een fruithapje wil gaan geven moet ik haar daar dan voor wakker make? anders klopt het schema toch niet meer.. ? ik vraag me af of ik met die voeding voor hongerige baby's door moet gaan of niet
Ha die Sillaah! Ik zou Evy lekker laten slapen, gaat hartstikke goed zo als ik het zo hoor. En nog lekker even wachten met de fruithap, als ze er aan toe is geeft ze het wel aan.
ook mee eens... maar wil je toch beginnen ik heb me gewoon bij de voeding voor hongerige babys gehouden maar omdat ze tussen de flessen door hongerig was ben ik begonnen met fruit misschien zou je het eens moeten proberen? om over te gaan op gewone met een fruithapje erbij misschien wil dat wel?
ook helemaal met kissie eens, en ik zou liever een extra fles geven dan al met fruit beginnen, ik zit hier hetzelfde met elijah en nu gaat het goed, hij heeft maar een paar daagjes wat extra flesvoeding gehad en nu zit ik alweer op 5 flessen. moet ik wel bijzeggen dat ik van de comfort naar de nutrilon standaard ben gegaan, comfort was ws te licht verteerbaar. succes silaah