dochter 18 md wil erg veel drinken

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door angel74, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hallo

mijn dochtertje van 18 maanden drinkt echt veel volgens mij? ...ze vraagt er continu om nu geeft ik haar dat niet maar toch...
    s,morgens drinkt ze beker thee denk dat de beker ong 200 - 220 ml is .. dan wil ze eingelijk gelijk daarna melk (koud) maar ze drink dus op zon ochtend nog een anderhalve beker als het aan haar ligt nog meer melk weg...na haar middag slaap beker roosvise en dan wil ze echt gelijk meer ...geef haar op de middag ong 2 beker of ze moet erg vroeg wakker zijn dan krijgt ze er 3.. dan krijgt ze net voor het slapen gaan nog warme melk met een heel klein beetje pap (fles) moet ik mij zorgen maken ???
    vanmiddag was ze even bij de oppas denk ong 3 uurtjes geweest en toen heeft ze dus 4 bekers vol gehad ??? ze vraagt bij mij er ook wel om maar probeer haar dat dus niet zoveel te geven ...

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hoi,
    Vanaf 1 jaar is het advies om 300 ml aan melk- en melkproducten te geven. Misschien kun je kijken op hoeveel je nu totaal uitkomt. Verder kun je rooibosthee, water, verdund vruchtensap geven.
    Groetjes Angelique

Deel Deze Pagina