Hoeveel voeding bij 4 maanden?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lieverd, May 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieverd

Lieverd Bekend lid

Mar 12, 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Even een vraagje!?!?

Onze zoon is nu 4 maanden en krijgt 5x per dag 200 ml melk. Nu vroeg ik me af of we naar 4x per dag 200 ml kunnen gaan en kijken of het lukt om de voeding om 23.00 uur niet meer te geven. Hoe hebben jullie dit gedaan of hoe doen jullie dit?

Groetjes,
    Lieverd

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    mijn dochtertje kreeg toen inderdaad 4 voedingen plus uiteraard fruithapje en groente..... maar het gaat nog steeds prima!

3. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    Wij hebben de laatste / 5e fles in overleg met het CB laten vallen en dat ging prima.
    Ik denk wel dat het per kind verschillend is en dat je dit beter ff van te voren kunt overleggen met het CB. Zij kunnen een beetje inschatten omdat zij ook de groei in de gaten houden.

4. Lieverd

Lieverd Bekend lid

Mar 12, 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ik moet maandag weer naar het CB, dus ik wacht dat dan inderdaad maar even af.

Groetjes,
    Lieverd

5. Lieverd

Lieverd Bekend lid

Mar 12, 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Bedankt voor jullie reacties trouwens!

6. charlotteM

charlotteM Actief lid

Apr 22, 2006
    117
    0
    0
    secretaresse
    Noord-Holland
    Ik heb het zelf gedaan. in de fles van 15 en 19 in totaal 210 voeding met 2 schepjes nutrix. En het gaat prima! ze slaapt van ong half9 savonds tot half 9 de volgende ochtend. Erg lekker maar ik vind zelf erg prettig dat ik haar savonds niet meer uit haar diepe slaap hoef te halen.
    suk6

gr Charlotte

Share This Page