hallo kan ik met het oranje schepje gewoon 3 schepjes forte in de fles doen ipv 5 blauwe schepjes of moet ik 2 blauwe schepjes van gwone frisolac doen en 3 blauwe schepjes forte ik wil vanavond de laatste fles 150cc water doen en dan 5 schepjes voeding dus 3 schepjes forte en 2 schepjes gewone friso
Ik begrijp dat het twee verschillende kv's zijn? Die je in 1 flesje wil doen? Dan zou ik het schepje wat bij de ene hoort voor de ene gebruiken en wat bij de ander hoort voor de ander gebruiken. En dan voor bijde hoeveelheid schepjes het water nemen. (volg je me?) Liefs, Hanneke.
volgens mij snap ik hem ik doe 150cc water is 5 schepjes voeding dus doe ik 2 frisolac gwoon met blauwe schepje en drie oranje schepjes met frisolac forte
Idd zo bedoelde ik het ja! (wist alleen het verschil in die voeding niet haha) Maar die schepjes zijn waarschijnlijk van verschillend formaat of niet? Want als ze hetzelfde formaat zijn zou het natuurlijk wel kunnen. Je doet nu dus 3 schepjes van de ene voeding en daarbij heb je dus 90cc water nodig. En 2 schepjes van de andere voeding en daarbij heb je 60cc water nodig. Dus idd 150cc water en dan die 2 en 3 schepjes en dan heb je het flesje! haha! Liefs, Hanneke!
jaaaaaaaa zo ja hahah en nu hopen dat madam hem lkkr leegdrinkt en fijn door slaapt tot uurtje of half 6 bedankt voor je reactie's! groetjes mo
Ow het was om door te slapen? Dat wist ik niet! Nouja ik hoop het voor je zullen we maar zeggen! haha! Reacties -> graag gedaan! Felcitatie -> dankjewel! Liefs, Hanneke!