Ik wist dus niet dat in dat plastic rondje op de bodem n gaatje open moet staan, staat er toch niet op en gebruik die fles al jaren Voor de mensen die dit ook niet wisten dus, zo trekt hij minder vacuum
Ik begrijp het niet? Hoe moet er een gaatje in komen dan? Heb eens even goed gekeken, maar kom er niet helemaal uit.. Haha
in dat rondje zit dat ding in het midden wat naar boven uitsteekt, daar hoort n gaatje in te zitten, even omvouwen of anders erin prikken geloof ik maar las bij sommige dat flessen dan kunnen gaan lekken, dus wel op eigen risico hihi maar gaatje hoort erin
Als het gaatje dicht zit dan wordt de fles vacuüm gezogen. Dus inderdaad na schoonmaken/uitkoken/vaatwasser altijd even controleren. Staat het niet in de bijlage van de fles? Want ik wist het wel. Ga nu twijfelen of ik het misschien ook hier heb gelezen, haha.
Wij hadden er ook wel eens moeite mee, in het ziekenhuis heeft Simone de bodem er al eens uitgezogen Op internet vonden we dat je het ventieltje even in moet knijpen na het plaatsen van de bodem, dan zie je een spleetje. Hij werkt goed als je tijdens het drinken de fles lucht hoort zuigen.
Wij gebruiken ook de Difrax fles, en dit wist ik niet. Ik heb gisteren eens even gekeken, en zag dat er inderdaad een spleetje in zat. Ik heb er in geknepen, maar merk er eigenlijk niets aan. Je zou dan geluid moeten horen als je baby aan het drinken is? Ik hoor namelijk niets, maar het drinken gaat verder wel goed. En hoe merk je dat de fles vacuum zuigt?
Sjonge jonge dat hadden ze ook welleens erbij mogen schrijven....vond het al dom dat ze vaccuum trokken....zo maar eens proberen..
Wat een eye opener hahaha. Hier al vanalles geprobeerd omdat Thijs de speen steeds vacuum zoog. Nu een paar dagen geprobeerd en wow... het blijkt de oplossing te zijn hahaha. Dank je!!!
duh... om deze reden heb ik al regelmatig een andere fles aangeschaft, wist het echt niet.. Bedankt voor deze tip!!!