mijn boy is nu 3 maanden, en aangezien ik helemaal geen babies ken in mijn kenniskring, weet ik niet of mijn baby qua ontwikkeling wel op schema ligt. hij kan nog steeds niet zitten, heeft nog geen tandjes.. hij lacht wel en vindt zijn handje reuze interessant. ook vindt hij het sinds een paar dagen enorm leuk om bellen te blazen met zijn eigen speeksel. als hij op zijn buik ligt kan hij zijn hoofdje al goed optillen en begint nu een beetje om te rollen. van zijn rug, naar zijn zij.. wat kunnen jullie kindjes?
Je baby zit echt helemaal goed op schema hoor ! Héél normaal dat ie nog niet kan zitten op 3 maand! de handjes zouden ze indd al moeten ontdekt hebben en lachen en hooftje recht houden moet ook al lukken, ze zouden bij drie maand moeten beginne met te leren rollen, maar als dat zo nog niet is helemaal geen probleem laat de baby gewoon op zijn eigen tempo gaan! Maar jouw kindje is helemaaal normaal qau evolutie
je baby doet het perfect! voor tandjes is het te vroeg (kan wel er zijn uitzonderiningen) maar in principe tussen 6 a 10 maanden pas...handjes is nu zon beetje de tijd voor....rollen ach volgens mij staat daar ook gemiddeld 6 maanden voor...schaterlachen zal hij misschien al kunnen of binnenkort?
toen mijn zoontje 3 maanden was kon hij het zelfde als jou kindje en dat was gewoon goed dus, maak je niet druk he! en zitten dat kan nog wel even duren...
dank jullie wel voor de reacties dames.. mijn zoon kan nog niet echt schaterlachen. hij maakt al wel veel geluid als hij speelt met zijn rammelaar en zo. kirren, gilletjes dat soort geluidjes.. maar op zich vind ik wel dat hij het netjes doet (qua ontwikkeling dus).
Misschien heb je hier iets aan.... http://www.ktongeren.org./psychomotordevelopment.html Mijn zoontje doet ook nog niet veel meer hoor dan wat jij schrijft! Komt allemaal op zijn tijd...