Het ging zo goed met de s speen en johannesbroodpitmeel tot ik gisteren de speen vervangen heb. Heb al minder johannesbroodpitmeel in de fles maar ze krijgt het er niet uit. Dit andere speen uit het doosje idem dito. Ze doen het wel met water. De m is veel te groot of ik moet het veel meer indikken maar dan krijgt ze bijna papdikte! Heeft iemand een tip als tussenstap? Ik vind het zo zielig het is of niks of verslikken.
Dan ken ik me alleen bedenken om het gaatje groter te maken met een hete naald, niet de ideale oplossing maargoed wat moet je anders. Tussenstap speen bestaat niet.. Misschien naar andere speen kijken die op de difrax fles past? Volgens mij passen de kruidvatspenen er ook op.
Dat bedoel ik eigenlijk een ander merk speen. Een s speen die een groter gaatje heeft dan de s van difrax.
Zo meteen de kruidvat en etos s spenen halen en hopen dat de oplossing er tussen zit. Ik kan hier zo van balen....
Kruidvat 3-standenspeen! Ik blijf het roepen, haha, maar deze is echt ideaal voor als je wat dikkere voeding geeft. Ze passen ook op Dr Brown en Difrax flessen.
Ze moet juist een kleiner gaatje de 123 speen gaat ook nog te snel. Maar ik heb nu de hema speen 0+ en die lijkt qua vorm nog het meeste en het is super gegaan. Ik helemaal in de stress want ik moest werken vanavond en mijn moeder was er. Maar zonder problemen rustig alles op. Pff weer een zorg minder. En ze kosten oom een stuk minder dan de difrax spenen.
Hier hetzelfde probleem gehad. Heb toen de s spenen met een mes ingesneden. Zovkrijgt het gaat een grotere opening als je er in knijpt maar is het bij het drinken niet te groot.