5 augustus ben ik bevallen van mn 2e zoon. Hij doet het prima en krijgt flesvoeding. Hij kreeg steeds om 3 uren 80 a 90 cc. en in de nacht op verzoek. vaak kom ik dan uit op 6 flessen en soms 7. maar nu sinds gister drinkt hij zijn flessen niet leeg. vaak houd het bij 60 cc op. en zo nu en dan toch nog een flesje van 80 cc. hij is op dat moment dan echt vol en geeft duidelijk aan niet meer te willen hebben. khad eerst zoiets van nou ja hij drinkt naar wat hij nodig heeft en dit zal waarschijlijk de ene keer meer zijn dan de andere keer. alleen het probleem is nu dat hij 2 uren later al weer komt ipv 3 uur later. Hoe moet ik dit oplossen?? en krijgt hij zo genoeg voeding binnen?? Alvast bedankt!
Ik zou minimaal 7-8 voedingen geven 8:00 11:00 14:00 17:00 20:00 23:00 en dan de nacht.. bijvoorkeur 1 maar als nodig 2 kleinere
ja dat was het schema ook hier. en in de nacht op verzoek. dus als hij wakker werd kreeg hij voeding en anders niet. kom zowiezo steeds op 6 voedingen omdat hij bijna altijd wel van 1 tot 7 slaapt. maar hij drinkt zijn flesjes niet meer leeg en komt dus steeds eerder dan die 3 uren. hoe moet ik dat oplossen?
Misschien kun je hem als hij ophoud met drinken even laten boeren en dan kijken of hij het laatste beetje ook wil. Werkt hier vaak wel. Succes