Nog even wachten en dan beginnen met bijvoeden!

Discussion in 'Voeding' started by yake, Jul 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yake

yake Fanatiek lid

Jun 25, 2006
    2,791
    0
    0
    En ik ben al eeuwen zenuwachtig voor dit moment! Ik ben zo benieuwd naar Camila's reactie op d'r worteltjes....

Hoe gingen de eerste hapjes bij jullie?

2. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    dan geef je je meisje toch een hapje worteltjes.
    Esmee was 3 maanden kreeg ze fruit en met 4 maanden warm eten (groeten en aardappel)

3. Tinus

Tinus Actief lid

Jun 18, 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij gaan vandaag beginnen, ben erg benieuwd, Gijs is vandaag een half jaar geleden uitgerekend (nou ja, ik dus, maar je snapt wel wat ik bedoel) en hij lijkt er aan toe te zijn. Hij drinkt meer melk dan ik kan produceren op het moment en ik heb de energie niet meer om mijn productie op te schoeven. Bovendien heb ik nog een flinke voorraad in de vriezer, dus we houden het nog wel even uit.

4. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

May 13, 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    haha wij begonnen ook met worteltjes.ze was toen 4 maanden.met 5 maanden kreeg ze fruit erbij
    dat gezicht...haha ze vindt witlof ook erg lekker terwijl veel kinderen dat niet zo lekker vinden
    nu krijgt ze sinds afgelopen maandag savonds een beetje yoghurt..haha daar doe ik wel een beetje diksap door want dat gezicht..hahahaha
    maar ze trekken voor alles een gek gezicht hoor.
    dan is t elke keer weer van"hm..wat zou t nu weer eens zijn...banaan?wortel?appel?oh nee t is yoghurt"
    haha blijf je toch wel houden denk ik dat rare gezicht...

Share This Page