voedings-schema op de verpakking

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Annemarie76, 1 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik ga t op t CB ook vragen, maar waarom krijgt een kindje van 6kg of >6 4 voedingen van 180 cc + 6 schepjes en een kindje van 5-6 kg 5

Ik vind dat zo raar.. Kan zo'n ukkie dan in eens met een hele voeding minder toe??

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nee, dat gaat geleidelijk aan, je moet het even uittesten. Volgens mij (weet niet meer zeker, is alweer tijdje geleden) zitten ze rond 4 maanden op dat gewicht en kun je ook starten met bijvoeding. Nu ik dit zit te typen zit ik dus echt zo hard na te denken hoe het ook alweer zat en het is niet eens zolang geleden :( Zitten die hormonen nou nóg in mijn lijf?! :D

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb dat alleen aangehouden als richtlijn zodat ik er niet teveel overheen zat.
    Maar mijn zoontje ging pas na het starten van de bijvoeding over op een fles minder. En ook echt pas nadat hij een heel potje 4+ fruit en groente at.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Babies groeien in het begin wat harder, waardoor ze meer voeding nodig hebben. vanaf 4-5 maanden zakt dat wat af, zodat kindjes met minder voeding toe zouden kunnen.

Maar die schema's klopten hier van geen kant. In het begin dronk mijn zoontje teveel flesjes (wel kleiner, dus hoeveelheid per dag klopte wel)
    En mijn zoontje heeft altijd de 1000cc aan flesvoeding nodig gehad, totdat we aan de bijvoeding gingen. Ook bij 6 kilo.

Kijk gewoon naar je kindje, wat is zijn behoefte. Als volwassenen hebben we ook allemaal wat anders nodig..

Deel Deze Pagina