kun je gewoon koud water in de fles doen en het aantal schepjes erbij, en pas opwarmen wanneer ze de fles moet? we gaan zo namelijk weg, en rond 4 uur moet ze de fles, maar de hele container met melkpoeder neemt zoveel plek in beslag..
nou ik zou het niet doen hoor. je mag het nu ook niet meer een voor een hele dag bereiden omdat dan de voedingstoffen eruit gaan. ik zou dus een vracht poeder mee nemen.
Zelf zou ik dat niet doen. Als ze nu een fles heeft gehasd en het niet opdrinkt dan ziet het er na een uurjte erg vies uit... Ik nam altijd heel heet water mee in aluminiumfolie en zo'n ding uit de verzorgingstas waar je de fles in kan doen. Wat koud water voor het geval het nog te heet zou zijn (spa blauw) en dan in een andere fles alvast de poeder. Zodat alleen het water er nog in moet. Nu drinkt ze gewoon kraanwater bij der fles. Dus neem ik alleen een fles mee met de melkpoeder erin en iets waarmee ik de juiste cc kan meten en pak ik gewoon warm water uit de kraan. Groetjes
Thermosflesje warm water mee.. en de poeder in een containertje of los in de fles alvast.. met koud water krijg je vaak wat sneller klontjes.. Je kan de poeder ook in een los bakje meenemen. Maar ze hebben er in principe (voor een andere keer) hele handig bakjes voor...
Ik had altijd flesjes Spa blauw bij mij en dan van die bakjes waar je heel handig een aantal porties melkpoeder in kan doen. Hebben ze gewoon bij de Hema en Kruidvat.
Bij de hema heb je voedingtorentjes.. Kun je voor drie voedingen meenemen.. Ideaal.. Hoef je ook niet te zeulen met een compleet pak voeding
Ik zou het niet doen... ik heb wel eens per ongeluk het poeder er in gegooid voordat ik het water had opgewarmd, en toen kreeg ik allemaal klontjes. En je hebt kans op bederf.
Ik zou het ook niet doen. Je mag een klaargemaakte fles ook niet meer geven na 1 uur ivm de kans op bacterievorming. Nu gebruik je wel koud water maar toch zou ik dat risico niet nemen. Idd die torentjes zijn super handig ( heb er ook een stuk of 4) en ook geen gehannes meer met het schepje boven de fles. Groetjes Kim
Had je bericht verkeerd gelezen als ik weg ga neem ik altijd een termosfles mee en de voeding apart maar thuis maak ik de fles wel eens met koud water
in het ziekenhuis maakte ze de voeding ook voor de hele dag klaar en zette het in de koelkast en dan opwarmen
volgens de nieuwe regels mag je geen melkpoeder opwarmen. ik gebruik een speciaal bewaarbakje of haal zo'n kant en klaarpakje die heb je van de nutrilon deze mag je wel direct uit het pakje verwarmen geen gesjouw met melk en water.