boertje

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mirja, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirja

mirja Lid

8 apr 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    he dames

even een vraagje mijn wondertje is nou iets ouder dan 3maanden , en vraag me eigenlijk af wanneer je niet meer moet helpen met het laten van een boertje, dat zal natuurlijk ook wel per kind verschillen, normaal na het verschonen komt de boertje al snel, maar die laatste fles valt ze als een blok in slaap en ben soms een uur bezig voor die ene boertje :),

2. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    hier laten we Sven boeren na zijn flesje, maar inderdaad bij de voeding van 11 uur laat hij nooit een boer, dan ligt ie alweer te slapen op mn schouder;)
    dan breng ik heb gewoon naar bed zonder boertje...

Als je kindje er geen last van heeft, zou ik zeggen lekker zonder boertje naar bed... (en dan ook geen uur "proberen" zeg maar) ;)

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Na de fles van 22.00 uur ligt die van mij ook alweer als een blok te slapen zonder een boertje gelaten te hebben. Ik leg hem dan meestal weer gewoon lekker op bed, want hij heeft er nooit geen last van en wordt later ook niet opnieuw wakker omdat er een boertje vast zit.
    Dus ik zou zeggen als ie er geen last van heeft gewoon lekker terug op bed leggen, kun je zelf ook lekker wat eerder weer gaan slapen. ;)

Deel Deze Pagina