Hallo! Mijn dochter is 11 maanden Om 23.00 krijgt mijn kleine een papfles, maar sinds een paar dagen word ze snacht rond 2 a 3 uur wakker krijsend van de honger, als ze dan een flesje heeft gehad gaat ze weer heerlijk slapen. ze heeft dus echt honger. Maar ik wil haar niet steeds midden in de nacht voeden. ik heb haar ook al geprobeert niet te voeden en alleen te troosten, maar dit houd ze zolang vol net zolang tot ze een fles krijgt. Is er misschien iets van pap waar ze meer voldaan van raakt oid? En wat kan ik het beste doen. Normale schema: 8.00 fles 120cc (meer krijg ik er nie in) 10.00 cracker/liga oid en sap 12.00 brood en fles 120/180cc 15.00 fruithap en sap 17.30 groentehap 23.00 papfles 180cc
Hallo! Het kan zijn dat het een sprongetje is wat zich in een week weer 'hersteld'. Soms is dit ook een moment om te kijken of een tweede (halve) sneetje brood kan lukken in de morgen, dit kan voldoende zijn om ook weer in de avond in totaal genoeg te hebben gehad om door te slapen. Is de pap een granenvariant of rijstebloem? Granen geven vaak een langere verzadiging. Succes groeten Femke