Hoi Adrienne, Mijn zoon is nu 4 maanden. Hij zit sinds enkele weken in een bakerdoek omdat hij dat nodig heeft/had. Maandag is ie behoorlijk verkouden geworden en op advies van de HA even niet in de doek. Nu hebben we hem in een slaapzakje maar vaak verliest ie in zijn slaap de speen, doey pogingen om zijn hand in zijn mond te proppen, gaat huilen en vaak voelen we ons genoodzaakt om de speen er weer in te doen. Maar dit houd ik niet iedere nacht vol. Dit gebeurt dan zeker wel een paar keer. Kun je misschien wat advies geven? Groetjes
Hoi hoi, Er zijn diverse voorwerpen die ervoor zorgen dat de speen makkelijker blijft liggen, maar ik heb geen idee of die goed werken. Wordt hij wakker omdat hij de speen kwijt is? Verder denk ik dat je even door de zure appel heen moet. Hopelijk is de verkoudheid snel over. Groetjes Adrienne
Hij is zijn handjes aan het verkennen. Hij stopt de handjes graag in zijn mond en ik denk dat ie dit dus ook (onbewust) in zijn slaap doet. Ik heb echt geen idee hoe ik hem hier 'vanaf' moet helpen, want zo houdt hij niet alleen ons wakker maar ook zichzelf.
Hij krijgt op advies kinderarts 150 met 6 scheppen omdat jij veel spuugt (reflux). 5 x daags. Hij drinkt sommige voedingen niet eens helemaal leeg en de laatste voeding (23u) gaan er 2 scheppen Bambix bij
Hoi hoi, Met de voeding lijkt niets mis te zijn. Wat wel zou kunnen is dat hij tandjes gaat krijgen. Het is nog wel vroeg maar het kan zomaar. Groetjes Adrienne