Wat geven jullie je dreumes te eten op een dag? Ben gewoon nieuwsgierig. Eliza krijgt sochtends pap 10.00 fruit 12.00 2 stukjes brood + melk 16.30 koekje met wat drinken 18.00 warm eten met een toetje Savonds vaak niks meer, ze gaat rond 19.30/20.00 naar bed. Ben benieuwd
Lynn krijgt: rond 8 uur bordje bambix pap 10 uur koekje en sap of thee 12 uur 2 boterhammen met beleg en wat diksap 14.30 fruit 17.30 groente en toetje 19.30 flesje melk (jaja nog steeds, ze wil hem nog steeds en overdag drinkt ze erg weinig) Daarna slapen
8.00 fles 160+5 en bambix twaalf uur fruit 15.00 melkpap 17.00 groente en om 20.00 fles 160+ en bambix tussendoor een cracker ,stukjes brood weten jullie wanneer de fles van 20.00 vervalt? ze moet die fles nog wel ze komt zelfs snachts weer voor de fles maar ben erg benieuwd hoe oud de kindjes waren toen die fles eraf ging
nutrix met melk 200 cc + 7 (met speciale voeding die Iman krijgt mag je 200 + 7 doen) Boterham Fruit Wat tussendoor, rijstwafeltje ofzo. Warm eten En jaaaa hier ook nog: 200 cc + 7 voor het naar bed gaan
Marline: Iman komt anders ook nog altijd in de nacht voor de fles. Wat ik vragen wil, krijgt Youame helemaal geen boterham? Alleen tussendoor wat stukjes brood?
De fles vervalt wanneer ze er zelf geen zin meer in hebben. Dan zitten ze vol en hoeven ze het niet meer. Eliza gaf precies aan wanneer ze vol zit, dus die fles wat al snel verdwenen. Ik heb het idee dat Eliza wel erg veel krijgt als ik het vergelijk met jullie schema's Als warm eten krijgt ze een halve aardappel met een schep groente. Ook vaak nog een stukje vlees. Houdt Youame het sochtends zolang uit op de pap?
smorgens: bordje pap en beetje melk midden ochtend:dan een stukje fruit middag eten: groente, aardappel, vlees/vis/kip gepureerd in grove stukjes, flesje melk tussen middag: halve boterham, sapje avond eten: groente, aardappel, vlees/vis/kip en een flesje voor het slapen gaan. ook hier nog de flesjes. ik moet er wel bij zeggen, dat ik het best grappig vind om de landen verschillen te zien, me zus vond het maar raar dat ik keira 2 keer per dag warm eten geef, maar ik vond een boterhammetje dus weer raar! maar goed hier in spanje eet iedereen eigenlijk warm smiddags, en savond ook. het broodje is voor tussen door.
sweetangel youame kan nog niet echt brood eten omdat ze nog de gehemelte spleet heeft daarom steeds kleine stukjes en de melkpap om 15.00 die pap vervangt de boterham kalush haha ja ze krijgt de flespap sochtends dan gaat ze weer naar bed en wordt pas om half twaalf wakker oh ok dus de laatste fles hoeft er nog niet perse af? ze krijgt nu om 20.00 fles en wordt rond 23.00 wakker en wil ze nog een fles dan komt ze snachts niet maar als ze die fles niet krijgt om 23.00 komt ze om 5.00
Kalush ik vind het nog wel meevallen hoor wat Eliza eet. Ik vind het vergelijkbaar met Lynn Qua avondeten krijgt Lynn 1 tot 1,5 aardappel, 2 scheppen groente en stukjes vlees ( kip, tartaar gehakt) En dan nog toetje Er blijft meestal maar een klein beetje staan Van de potjes eet ze minder (ik schat 200 gram van de 250 gram)
Marline jij geeft om 23 uur ook nog een fles? Normaalgesproken kan die er af, maar Youame krijgt ook nog geen broodmaaltijd dus ik weet niet of ze het zonder die fles zou redden
Wat leuk al die verschillen. Ik probeer Eliza nu zolang mogelijk s ochtends op te houden zodat ze alleen smiddags nog een slaapje doet. Alleen dit wil nog niet echt lukken. Rond 8.00 komt ze van bed en om half 11 is het echt afgelopen. Wanneer zou dit lukken denken jullie?
Hier werd er 1x geslapen vanaf dat ze ruim anderhalf was... nu met 2jaar en 3 maand slaapt ze meestal nog 1x, heel soms slaat ze het over Vanaf 1 jaar was het gewoon sochtends en smiddags brood, sochtends met melk, smiddags met water. Tussendoor fruit. In de namiddag iets als rozijntjes en wat sap en savonds warm eten en een toetje en net voor het slapen nog een bekertje melk.
7uur boterham met beker melk 10uur een appel of ander3 soort fruit 12uur boterham met beker melk 3uur koekje met sap 5uur 2tot 3 aardappels met groente en vlees en toetje optimel vla + yoghurt 7uur flesje 180 voeding (zonder bambix of iets dat lust ie niet) en dan komt meneer s'nachts ook nog voor een fles
Ik ben toch blij dat we savonds (en snachts) van de fles af zijn. Ook als ik dr sochtends van bed haal dan is het ook niet zo dat ze meteen begint te huilen van de honger, ik kan rustig aan doen om dr pap te maken. Wanneer ga je eigenlijk sochtends over van pap naar een boterham? of kun je dat nu ook gewoon doen? Hoeveel brood moet ze dan hebben om hetzelfde gehalte vezels binnen te krijgen? Ik heb maar weer een pak Bambix opgehaald, maar bedenk me opeens dat ze ook best brood kan eten natuurlijk.
Hoi Milan krijgt het volgende: 8.00 boterham en beker melk 10.00 koekje en sap 12.30 boterham en beker melk 15.00 fruit en sap 17.30 prak en beker melk en toetjes En gelukkig geen fles meer. Zodra die eraf mocht, hebben we hem niet meer gegeven. Hij slaapt er ook niet meer of minder om. Leuk om te lezen wat de één jarige eten.
Kalush je kunt gewoon een boterham geven hoor, maakt niet uit. Alleen Lynn vindt brood 's ochtends niks, ze eet misschien 2 stukjes, dus ik geef gewoon pap
Kalush, ik geef Milan ook nog steeds een bord pap 's ochtends hoor en die is bijna 3. Op zich eet hij wel brood 's morgens, maar pap gaat er gewoon beter in..En tussen de middag eet hij gewoon 2 broodjes..