Hoeveel

Discussion in 'Flesvoeding' started by kreeftje1984, Apr 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hallo,

Onze meiden zitten nu op 4 voedingen.
    We beiden de meiden 200cc aan dit is toch niet teveel?
    Ze drinken het by the way niet eens altijd op.

Gewichten: Thirza 6370gr
    Kyara 5940gr

Volgens mij is dit toch goed? in de laatste fles van 20u doen we 2 theelepeltjes nutrix.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar flesvoeding.
    Graag goed kijken waar je iets zet.
    Elmo

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Nee hoor is hartstikke netjes!
    De stelregel is het gewicht in kilo's x 150 ml met een max van 1 liter per dag dus ze drinken hartstikke netjes! En 4 voedingen kan op deze leeftijd volgens mij prima hoor, mijn zoontje is 5 maanden en zit nog op 5 maar als hun het er goed op doen en goed groeien is het prima toch! ;)
    (over nutrix op deze leeftijd zijn de meningen erg verdeeld trouwens maar als zij er lekker op doorslapen en er verder geen last van hebben zou ik er lekker mee doorgaan)

4. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @roelie

Bedankt voor je antwoord :D
    De meiden doen het op deze manier goed en hebben genoeg aan de 4 voedingen ze drinken het ook niet altijd op de volledeige 200cc, dus ik blijf het dan maar gewoon op deze manier doen.

De reden dat ik dit topic opende was omdat mijn schoonmoeder (tevens oppas) begon over de voeding dat ZIJ vondt dat ze teveel kregen nou ik vindt van niet en ze doen het er verder goed op.
    Maar dan wordt ik toch even wat onzeker :rolleyes: :rolleyes:

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Met deze leeftijd en gewicht zitten ze meestal rond de 800-1000 ml melk. Als je gaat bijvoeden wordt dat weer iets minder.

Share This Page