Welk merk voeding?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Joeja, 3 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welk merk flesvoeding geef je je kindje?

  1. Nutrilon

  2. Bonbebe

  3. Friso

  4. Huismerk Etos

  5. Huismerk Kruitvat

  6. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Joeja

    Joeja Bekend lid

    2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik vraag mij af welk merk flesvoeding het meest gegeven word.
    Ik gebruik nu zelf Friso (hypo-allergeen), maar heb eigenlijk nooit nagedacht of dit wel de beste keuze is.
    Dus: wat doen andere papa's en mama's?
     
  2. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    ik gebruikte friso.
    denk dat friso en nutrilon het meest gegeven wordt
     
  3. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Friso standaard. Mee begonnen en aangezien het eigenlijk prima gaat ook niet meer mee gestopt.
     
  4. Kiwi1

    Kiwi1 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Nutrilon Hypoallergeen. Eerste week Friso, maar toen overgestapt naar Nutrilon omdat het niet klontert zoals Friso het doet (ik warm koud kraanwater in magnetron). Mijn zoontje heeft verder geen verschil gemerkt tussen die twee voedingen.
     
  5. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Wij gaven Friso omdat onze dochter dit in het ziekenhuis ook kreeg. Dus toen ze naar huis kwam zijn we daar maar mee door gegaan. Weleens iets anders geprobeerd, maar dat viel niet zo lekker.
     
  6. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hier Nutrilon (AR)
     
  7. Niet meer actief

    Hier met Friso begonnen en nu de opvolgmelk van de kruidvat, bevalt goed, Enzo kan alles hebben, hij heeft ook een keer in nutrilon kant en klare melk gehad toen we aan het winkelen waren.
     
  8. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik had eerst nutrilon maar vond hem op den duur zo duur (gebruikte omneo) dat ik overgestapt ben op friso comfort en hier deed ze het prima op. ik heb de 2 maanden borstvoeding gegeven en nutrilon werd mijn toen aangeraden om mee over te stappen. achteraf gewoon onzin want op de friso deed ze het veel beter.
     
  9. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Zijn vanuit het ziekenhuis begonnen met Nutrilon Hypo-allergeen. Al snel overgestapt op Kruidvat Extra Care. Deze voeding bevalt ons veel beter. Niet alleen vanwege de prijs, maar het verzadigt meer dan Nutrilon. Lianne had met Nutrilon constant honger tussendoor en tussen de voedingen zaten soms amper drie uurtjes. Toen ze KV Extra Care kreeg, had ze geen honger meer tussendoor en zat ze meteen op vier uren ertussen. Het nadeel is alleen dat het niet praktisch is dat je steeds naar Kruidvat moet voor voeding ipv dat het in de supermarkt te verkrijgen is, en vaak is het ook uitverkocht zodat je weer naar een andere vestiging moet...
     
  10. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier na borstvoeding begonnen met Friso.
    Nu krijgt mijn zoontje nr. 3 melk van Bonbebe, ik heb nog geen klachten gehoord :D
     
  11. Daantje84

    Daantje84 Actief lid

    25 sep 2007
    159
    0
    0
    in t mooie twente ;-)
    Lana krijgt Nutrilon, zijn begonnen met HA, ben na een verpakking overgestapt op normaal, Lana heeft nergens last van. Heb ook wel eens Friso Extra gehad, omdat ze 's avonds erg hongerig was, maar maakte geen verschil.
    Heb nu ook weer friso gekocht voor als ze strax naar de gastouder gaat, zodat daar ook altijd voeding is voor Lana. De friso heeft immers dat de verpakkingen in 2en zijn, dus wel handig.
    Zit er wel over te denken om over te stappen naar die van het kruidvat, hoor er veel goeds over en scheelt toch elke week 4euro.
     
  12. MamaBianca

    MamaBianca Actief lid

    12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Ik geef nu Bambix opvolgmelk.
     
  13. bouchere

    bouchere Niet meer actief

    kruidvat eigen merk.

    groetjes

    diana
     
  14. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.324
    136
    63
    nutrilon omneo voor ontlasting maar heeft nu ook lactulose maar heb t gevoel dat ie honger blijft houden
     
  15. Suzanne75

    Suzanne75 Fanatiek lid

    8 mrt 2007
    1.662
    0
    0
    Friso zou licht verteerbaar zijn, daarom daarmee begonnen. Friso Normaal en als laatste flesje van de dag Friso Extra.
     
  16. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Friso Comfort en Friso Extra gemixt. Heb even Kruidvat Extra Care geprobeerd op advies van de dokter, maar dat was geen succes. Hij vond het echt niet lekker!

    Mijn eerste heeft ook Friso gehad en daarom ben ik bij de tweede ook weer daarmee begonnen. Bij de eerste kozen we voor Friso vanwege de prijs (goedkoper dan Nutrilon, al is dat verschil inmiddels wel kleiner geworden), de verkrijgbaarheid (overal!) en het werd bij ons ook op het kdv gegeven.

    Heeft Etos trouwens ook eigen merk fv? Wist ik niet.
     
  17. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier Nutrilon Hypo-Allergeen.
    Eerst soms als bijvulling op de borstvoeding, na ruim 7 maanden alle flesjes met Nurtilon HA en nu met 10 maanden 1keer bv en de rest Nutrilon HA.
    En waarom Nutrilon? Geen idee, het beste verkrijgbaar, en Hypo-Allergeen omdat ze me dat aangeraden hebben ivm de borstvoeding.
    Liefs, Hanneke.
     
  18. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Hier Nutrilon. Het enige waar Joey goed op reageert zonder krampen.
     
  19. driekeerdaan

    driekeerdaan Bekend lid

    9 okt 2007
    505
    0
    0
    Ik gebruik Friso Standaard 1, maar ben erover aan het denken om over te stappen op kruidvat of Bon Bebe... Omdat dit toch wel aardig wat scheelt in onze portemonnee...! Dus ik hou even deze poll in de gaten over de meningen etc...

    Friso bevalt goed, alleen soms duurt het wel lang voordat het is opgelost, dan zitten er nog wat klontjes onderin en moeten we wel een paar minuten zwenken. Hebben hier meer mensen last van?

    Ons meisje drinkt goed, alleen heeft wel altijd vrij snel weer honger, of ze nou 120 of 165 cc op heeft, eigenlijk altijd na een kleine 3 uur alweer. Daarom vraag ik me af... wat is de reden dat sommige van jullie de "extra" voeding zijn gaan gebruiken? En hoe zit het daarmee met kramjes en wennen?
     
  20. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Na BV heb ik tot een half jaar Nutrilon gegeven, daarna ben ik over gegaan op Bonbebe.
     

Deel Deze Pagina