Hallo meiden, Ons zoontje is nu 5 maanden en krijgt Hypo-allergene flesvoeding. Ik ben, in lichte mate, allergisch (hooikoorts) en mijn vriend heeft soms wat eczeem. Vandaar dat wij dus gekozen hebben voor de hypo-allergene voeding. Binnenkort moeten we overstappen naar voeding nr 2 (wat is eigenlijk het verschil tussen voeding 1 en 2?) en ik vraag me af of wij ook de standaard voeding kunnen gaan geven. Ons zoontje heeft deze maanden geen problemen gehad met zijn darmpjes, huid of wat dan ook. Hij lijkt dus niet allergie-gevoelig te zijn. Wat raden jullie aan? Toch hypo-allergeen of de standaard proberen? En als we voor de standaard 2 kunnen gaan, hoe moeten we deze overstap dan maken? Kan dat in 1 keer of mixen met HA 1 of HA 2? Zijn toch weer heel wat vraagjes geworden zo! Alvast bedankt voor de antwoorden! Grtz Maria80
Hallo, Wanneer je kindje over mag op opvolgmelk, kun je ook kiezen voor de Standaard voeding. Opvolgmelk bevat per flesje iets meer voedingsstoffen, je kindje heeft ook nog maximaal 800 ml opvolgmelk nodig per dag. Om over te gaan kun je zeker wel tijdelijk de hypo allergene voeding mengen met de Standaard voeding. Groetjes Eveline