Hoeveel voedingen geven jullie per 24 uur?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Arti13, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    jeetje....je word hier wel onzeker gemaakt.....Julian komt om 7:00 uur 11 uur 14:00 uur 16:30 19:00 uur en dan gaat hij slapen....tot volgende morgen....bij het cb duidelijk 3x gevraagd of het kwaad kan dat hij maar 5 x per dag komt...hij komt gemiddeld 190 gram per week aan.....alleen dan lees ik hier weer dat het niet goed is.....en s nachts wakker maken heeft geen zin want meneertje slaapt gewoon door.....hij heeft genoeg plas en poep luiers.......alleen hij is prematuur geboren en is van 2250 gram nu naar de 5350 gram afgelopen vrijdag.....ik weet het zo ook niet meer hoor....wat is nu goed?

2. Lekker laten gaan. Als ze het zelf aangeven. Groei klinkt goed hoor! Zou me geen zorgen maken als ik jou was ;)

3. Overigens hebben wij hier ook al geen nachtvoedingen meer.. Dus zitten hier op 6 voedingen. Dit omdat ze overdag nog om de 3 uur komt.. een enkele keer laat ze er 4 uur tussen.

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    5 voedingen op een dag vanaf 3 maanden en meneer groeit als de beste, zit boven in de curves.
    zijn broer zat met 3 maanden ook op 5 voedingen en zat nog hoger in de curves.

beiden slapen door vanaf 3 maanden. wel een speentje, maar ze komen niks te kort. goede plasluiers, poepluiers etc.

gewoon goed in de gaten houden of je kindje het goed blijft doen en eht cb? een lachertje bij ons. ik ga voortaan alleen nog maar prikjes halen,wegen en meten, de praatjes mogen ze aan een ander verkopen.

5. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik geef bv op verzoek en onze meid heeft vanaf ze 2 maanden is genoeg aan 5 voedingen,
    7.00 - 11.00 - 15.00 - 19.00 - 23.00.
    Ze groeit goed en poept en plast goed en het is een vrolijke gekke meid.

6. 4days

4days Niet meer actief

Mijn zoontje (9 mnd) drinkt bijna alleen nog savonds en smorgens, maar er is eigenlijk geen touw aan vast te knopen. Dan heeft hij genoeg aan 2 keer drinken, dan wil hij wel 6 of 7 keer. Maarja ik vind het allemaal wel best. Hij eet goed en ziet er gezond uit. Het is een vrolijk mannetje. Dus het zal wel goed zijn. :)

7. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Inmiddels zit Evy ook weer op 5, heel soms 6 voedingen. Laatste nu rond 20:30. Daarna weer rond 19:00. Dus eigenlijk weer haar oude ritme. Ze was weer goed gegroeid, dus ik maak me geen zorgen meer. Maar ik hou het wel bij minimaal 5 voedingen.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zit nu aan de 8 tot 12 voedingen. de kleine is er pas net maar overdag is het vaak netjes om de 2,5 a 3 uur maar snachts komt hij wel is 1x extra.

9. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Heel normaal hoor lovewinnie, de eerste weken tussen de 8/12 voedingen. Goed voor kindje en voor jouw productie.

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ikke de eerste 4 mnd zo'n 12 x per dag... daarna naar zo'n 7 a 8 gegaan
    bij 8,5 mnd gaf ik 4 voedingen

Deel Deze Pagina