Borstvoeding en reizen voor je werk

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door appieam, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appieam

appieam Lid

11 dec 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Iemand ervaring met bv en af en toe er niet zijn ivm werk of iets dergelijks? In januari ga ik weer beginnen met werken. Mijn man blijft dan full time thuis bij ons ventje tot hij 1 jaar is.

Ik heb steeds full time bv gegeven en ben sinds 3 weken begonnen met afbouwen..., de bedoeling was compleet gestopt te zijn als hij 5 maanden was en ik begin met werken, maar omdat het allemaal niet zo lekker loopt met de fles en hij daardoor ook nog eens 1 a 2 x snachts nog komt (en ik geen zin heb in gedoe met flesjes snachts) heb ik besloten de ochtend, avond en nachtvoeding op bv te houden zo lang als het gaat (en stiekum, hoe lekker is dat snachts zo'n warm lijfje tegen je aan)

Alleen voor werk zal ik regelmatig langer moeten werken en ook wel eens op reis moeten, iemand ervaring hoe ik dan de bv toch zo goed mogelijk in stand kan houden?

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Ja heeerlijk dat lijfje! Believe me, als het er niet meer is ben je eerst blij dat de nachtvoedingen er af zijn en dan later denk je, mmmmhhhh Het was ook wel heel knusjes! :)

Ik ben voor mijn werk altijd een dag of 3/4 of bij uitzondering 5, weg. Probeer het aantal voedingen dat je mist te kolven.
    Nu gaat het bij jou ook om nachtvoedingen, ik denk niet dat je s'nachts de wekker hoeft te zetten. Maar 3x per dag een kolfmoment inlassen is wellicht wel een goed idee. S'ochtends, eind van de middag (voor je gaat eten?) en voor het slapen gaan.
    Hier nooit problemen ervaren mbt weg gaan. Altijd blije baby die weer lekker bij mama wou drinken (nog steeds trouwens maar nu een blije peuter:D)

Deel Deze Pagina