Dag, Even een vraag waar ik graag uw deskundig antwoord op zou willen. Wegens een medische ingreep aan mijn borsten kan ik geen borstvoeding geven. Ik wil mijn kindje straks graag de beste flesvoeding geven. Nu twijfel ik tussen nurtrilon en kruidvat voeding. Verschillende verhalen doen de ronde dat deze voeding namelijk uit dezelfde fabriek komt. Aan de andere kant hoor ik weer dat Nutrilon toch echt beter is. Welke voeding zou u aanraden? Ik hoor het graag. Alvast vriendelijk bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. Met vriendelijke groet, Fabienne
Tsja, ik kan je helaas geen antwoord geven. Wat ik weet is dat ze allemaal proberen zo dicht mogelijk in de buurt te komen van moedermelk. Feit is dat flesvoeding allemaal gemaakt is van koemelk en moedermelk niet. De fabrikanten halen e.e.a. uit de koemelk en doen er e.e.a. bij om zo tot hun uiteindelijke eindresultaat te komen welke het dichtst mogelijk bij moedermelk uitkomt. Meer kan ik je helaas niet vertellen. Er is er voor ons niet 1 die eruit springt. Succes met de zoektocht! Groeten Rieneke