hoeveel voedingen per 24 uur?

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by tweety, Oct 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    hallo,

mijn zoontje ligt nog steeds in het zh. hij heeft een slokdarmatresie. nu is het steeds tobben met de slokdarm op dit moment is ie weer open. nu drinkt ie slecht. nu was mijn vraag hoeveel voedingen per 24 uur moet ie hebben. ze hebben hem in het zh nog op 8x staan nu denken wij dat ie dit teveel vind het zijn maar kleine flesjes van 70 maar hij wil ze niet altijd drinken en lijkt misselijk te worden van de speen. heb jij misschien wat tips voor mij? ik denk zelf dat de voedingen te dicht opelkaar zijn elke 3 uur. gisteren hadden ze hem 30 min later de fles gegeven en toen donk ie zonder moeite 60 cc weg de volgende flessen wilde die dus niet hebben. aangezien hij een sonde heeft wordt het dan via die gegeven met als gevolg vind ik steeds een vol gevoel en geen kans om honger te krijgen.
    alvast bedankt voor het mee denken

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wat vervelend zeg. Maar ik vind het moeilijk om op je vraag een antwoord te geven omdat ik mag aannemen dat de kinderarts niet voor niets 8 voedingen voor schrijft. De vragen die je aan mij stelt zou je meten voorleggen aan de arts en/of verpleging.

Ilja

3. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    heb het inmiddels met de verpleeging besproken en morgen gaan we naar de 7 voedingen.

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hardstikke goed zeg. Waarschijnlijk wordt de voeding dan direct wat opgehoogd. Blijf vooral aangeven/overleggen als je ergens mee zit. Jij bent de mama.
    Hopelijk mag Robin snel naar huis.

Ilja

5. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    het slechte drinken komt waarschijnlijkniet door de voedingen maar door dat ie nu weer ziek is hij heeft rs gekregen. nu maar weer afwachten.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoe gaat het nu?

Ilja

Share This Page