hoelang doorslapen 's nachts?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door lisa333, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa333

lisa333 Actief lid

11 jul 2011
    208
    0
    16
    goedenmiddag,

mijn dochter is bijna 1 maand en mijn vraag is, hoelang mag ze 's nachts achter elkaar doorslapen?
    Gisteravond melde ze zich om 23.15 uur en vanochtend om 06.00 uur heb ik haar maar wakker gemaakt omdat ik er wel heel veel tijd tussen vond zitten...
    Of had ik haar nog mogen laten slapen?

Ze krijgt volledige bv en weegt 4100 gram.

Groetjes, Lisa

2. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij is het de bedoeling dat ze gewoon goed aankomt/groeit. En zolang ze dat doet is er weinig aan de hand.
    Het kan alleen voor je productie wel lastig zijn, zo'n tijd ertussen. Gaat dat goed?

Mijn mannetje dronk al vanaf het begin beter 's nachts dan overdag. Misschien is die van jou juist andersom?

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.815
    5.951
    113
    Vrouw
    Ik zou er nu nog inderdaad max 6 uur tussen laten, wat je vanochtend ook hebt gedaan. Geef het nog even, je productie kan de nachtvoedingen ook goed gebruiken.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Het is bijna 7 uur er tussen. Ik vind het erg lang en ben benieuwd hoe dat gaat lopen maar.. het ene kind is het andere niet. Ik vind 6 uur persoonlijk een ontzettende rottijd maar als het voor jou goed is, dan prima. Als je net als ik liever wat later wakker wordt dan zou ik rond een uur of 4 nog kort voeden.

5. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn zoontje nooit wakker gemaakt 's nachts (behalve dan voor de nacht rond 23.00). Gevolg was dat hij al snel om 8.00 pas kwam. Had ik inderdaad hele volle borsten, maar dan liet ik hem drinken en het teveel kolfde ik af (mooi voorraadje voor als ik aan het werk ging) Als hij dan later toch weer wat eerder wakker werd had ik altijd ruim voldoende voeding in mijn borsten.

6. FibroMama

FibroMama Lid

23 feb 2014
    16
    0
    0
    Momenteel ben ik een blog begonnen over mama zijn
    NULL
    Ons meisje is nu ook een maand oud en ze krijgt tussen 10 en 11 vaak de laatste voeding. In de nacht laat ik haar slapen en mocht ze honger krijgen dan komt ze vanzelf wel. Een enkele keer slaapt ze door maar meestal komt ze rond een uur of 5/6. Ze groeit goed ze woog vanochtend 4500 gram. Dus zolang je kindje goed groeit en geen honger heeft is er niks aan de hand.

7. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    kinderverzorgster in een kinderdagverblijf
    willebroek
    mijn zoontje is nu 5 weken
    rond 23u krijgt hij te eten en meestal slaapt hij dan tot 4u - 4u30 daarna slaapt hij weer tot 7u -7u30
    maar de laatste 2 dagen valt hij al rond 19u30 in slaap, als ik hem dan om 23u wakker maak wil hij amper eten en staat hij er om 2u al terug
    hopelijk is dit maar een periode en komt het 5u aan een stuk doorslapen snel terug.

Deel Deze Pagina